Na aangezien andere het ook doen doe ik het ook maar eens! En ja je mag zeggen dat het nutteloos is bla bla bla... Maar feliciteer me dan wel gewoon even hè??

Hier de slagroomtaart:

Ik vind 16 trouwens wel een mooier getal als 17^^" Ghehe

[edit]Link van de taart even verandert,, hij is nog steeds even lekker hoor^^[/edit]
[edit]Link weer verandert anders gaat Robert het mischien veel dataverkeer kosten en dat wil ik niet^^"[/edit]
[edit]http://home.quicknet.nl/qn/prive/henkgoutdeway/google.jpg[/edit]
Tja daar heb stefan wel gelijk in ;)

Natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Mare, ik heb het niet zo op slagroom taart geef mijn maar een appeltaart zelf gemaakt uiteraard.

Alexander de Jong
Oh lekker, taart! Aangezien ik een vreetzak ben, is hij zo verdwenen hoor ;-)

Super gefeliciteerd met je verjaardag Mebus! Dat je nog vaak jarig mag zijn en mij een smoes geeft om van die lekkere taart te mogen eten ;-)
Gefeliciteerd Mebus!

Ikzelf vind 16 ook nét iets beter klinken dan 17... maar dat vind ik ook met een 5.8 en een 5.9 ...
Alexander schreef op 23.07.2007 13:46
Tja daar heb stefan wel gelijk in ;)

Natuurlijk van harte gefeliciteerd.

Mare, ik heb het niet zo op slagroom taart geef mijn maar een appeltaart zelf gemaakt uiteraard.

Alexander de Jong

idd, slagroom +o(
Een citroentaartje gaat er makkelijker in ;)
Van harte gefeliciteert
@stefan

I know, maar dan heb je het toch ""echt"" hellemaal van jouw. :P

Hebben we geen mocca taart meer in de phphulp vriezer?
kga eens kijken....

|__
|__
|__
|__ <kelder> ___|

Nee, wes heeft het allemaal opgepeuzeld
ja omdat niemand anders die troep kwam halen :))
ik heb effe niet dit topic echt gelezen, maar word hier nou een topic aangemaakt zodat de TS zichzelf kan feliciteren :P ?
PHPerik schreef op 23.07.2007 16:09
ik heb effe niet dit topic echt gelezen, maar word hier nou een topic aangemaakt zodat de TS zichzelf kan feliciteren :P ?

Neuhh,, jullie horen mij te feliciteren^^

Reageren