Wij hier op phphulp weten hoe we een profielensite moeten beginnen iig^^ ikzelf vind hyves ook maar niks maar ben toch maar lid geworden vanwege al die stomme uitnodigingen...
een profielenwebsite die ik nog wel redelijk vind is netlog.com:)
De enige reden dat ik geen Hyves gebruik is omdat het gewoon zo lelijk gemaakt is.
Ik heb nooit begrepen dat het echt aangeslagen is ...
Dat is het probleem met veel programmeurs, die doen niet wat de klant wilt maar maakt wat hijzelf het beste vind. De klant boeit het echt niet dat het xhtml/css valid is, opgebouwd uit een correcte xml-stream. Die heeft iets in zijn hoofd zitten en wil _dat_.
Het belangrijkste van hyves is niet dat het goedwerkt/mooi eruit ziet maar dat het werkt, het doet wat het moet doen. Ik kan dankzij hyves regelmatig met iemand in de kroeg zitten :).
Precies! Waarom zou dat zonder Hyves niet kunnen? Ik ken het probleem niet en heb een gruwelijke hekel aan het opgeklopte en gehypte Hyves. Mij niet gezien!
Probeer maar eens contact te leggen met meiden waar je voorheen mee op de basisschool gezeten hebt. Of een vriendinnetje van een buurmeisje die 5 jaar geleden is verhuisd, het is mij gelukt...
Ik haat al die mails van 'Meld je aan op Hyves' enz. EN dan vooral die Rememberer! Die je na een week nog eens ontvangt...
Ik had pas een keer iets van 8 mails van Hyves op 1 dag! Ik had echt geen idee hoe ik de dag nog succesvol had kunnen maken, maar door PHP lukte dat toch nog wel :D
Ik vind Hyves maar niets. Ik heb een onzichtbare account om te kunnen zoeken, maar ik heb er zelf geen profiel. Ik hoef niet populair te worden door een profielensite en ik heb ook geen behoefte aan contacten van vroeger.
Probeer maar eens contact te leggen met meiden waar je voorheen mee op de basisschool gezeten hebt. Of een vriendinnetje van een buurmeisje die 5 jaar geleden is verhuisd, het is mij gelukt...
Dat is wel leuk ja. Maar op zich is het effectiever om gewoon een bReEzAh-slet aan de haak te slaan als je dan toch desperate op zoek bent naar chickies. Die ken je dan eigenlijk even goed en daar heb je gewoon de garantie dat 3x zippen = wippen.
Met andere woorden: ik vind Hyves een beetje zonde van de tijd die je kwijt bent aan het laden en bekijken van nutteloosheid.