Probeer maar eens contact te leggen met meiden waar je voorheen mee op de basisschool gezeten hebt. Of een vriendinnetje van een buurmeisje die 5 jaar geleden is verhuisd, het is mij gelukt...
Het wordt mij nu helemáál duidelijk waarom ik geen Hyves wil! Moet er toch niet aan denken om met een oud lijk op stap te gaan waarmee ik een kwart eeuw geleden (***kuch***) op de basisschool heb gezeten...
En dat buurmeisje van 5 jaar geleden, die was zo lelijk dat het nog een wonder was dat de zon opkwam! En soort zoekt soort, die vriendinnen van haar werd je ook niet vrolijk van.
Nee, laat mij maar nieuwe, verse snoepjes opzoeken, dat is een aangename uitdaging.
Kortom, Arjan, ik raad je aan om Brazilië eens te komen verkennen. Leer een paar woorden portuguees en je leeft als God in Frankrijk.
Ach, ik ben er wel lid van, omdat het gemakkelijk is om dingen af te spreken met groepjes enzo. (bovendien kan je van mensen zien wanneer ze jarig zijn, dat is voor mij nog wel eens een ramp)
Zoeken naar mensen doe ik eigenlijk nooit, behalve als je contact wil leggen met een mooie meid waarvan je alleen nog de naam hebt onthouden door de biertjes :)
Ik heb 3 jaar een account gehad. Voor de rage al. Sidsn een aantal maanden gekicked, omdat ik het niet kan uitstaan.
Trouwens heerlijk kunnen zoeken en alles... van muziek tot mensen. Altijd leuk incognito :D:D:D::D.
OMG ARJANNNNNNNNN jij laat me wel weer van je beste kant zien... Je hebt brood nodig een heel goed gesprek nodig adhv een biertje. Alleen durf ik niet, dus maar weer eens een meeting. Zonder al die kindjes, maar met de diehard ploeg. Eerst mooi weer trouwens. Ik ben daarnaast wel erg trots op je dat het is GELUKT om contact te kunnen leggen met een meisje. Hiervoor een biertje/colaatje (woordkeuze bekend voor?) van mijn rekening.
edit2:
mijn grote vriend jan kan ik natuurlijk niet vergeten na nog 1m: http://jan-koehoorn.hyves.nl/ (wat opvalt is dat deze oude sneak heel veel meisjes in zijn lijst heeft staan. FOEI!!!)