Hai, ik ben nieuw hier dus even voorstellen lijkt me wel gepast.

Ik ben Thijs kom op het internet meer voor als Hiska. Waarom ben ik hier gekomen ? Verveelde me en na het zoeken naar andere fora ben ik eindelijk hier op gekomen.
Wat doe ik. freelance websites maken voor mensen voor de rest stagiere als php coder.

Nou dat ben ik dus ongeveer. :)
nouw hallo Hiska, veel plezier op deze site, ik persoonlijk vind hem heel handig omdat er veel scripts en tuts opstaan en een mooi/overzichtelijk/goed forum waar je mensen kan helpen en geholpen kan worden met phpproblemen... :D

doeiii,
Johan
Als we toch bezig zijn..
Ik ben ook nieuw hier... ik ben ook nieuw met PHP en probeer het nu te leren.
Ik ben Marijn en studeer Communicatie en multimedia Design.
Erg attent om je even voor te stellen :)

Veel plezier op deze site en hopelijk kunnen wij jou, en jij ons, goed helpen met php-en en dat je maar goed mag bijdragen en het nog groter maken van deze site door scripts en tuts te plaatsen e.d. ;)

En dan nu een toost op onze nieuwe bezoeker...!
Zal nog wel een keer een paar tutorials schrijven. Verbetering van OOP (no offence) ik vind hem niet zo goed/duidelijk

en hoop ook dat dit een goede website word
OOP in PHP is ook niet echt boeiend ;)
Daar is de taal niet echt op gebouwd.

Ik ben trouwens Mitch, ben bezig met PHP sinds ik een jaartje geleden hier op de site kwam en Bas me hielp met m'n gastenboek ^^
Ik ben Jaap. Doe volgens mij het minst PHPachtige opleiding hier volgens mij.

Of iedereen heeft informatica ofzo of die daar iets mee. Maar ik dus niet. Ik ben ongeveer tegelijk met Mitch hier gekomen via een link op een andere forum
ik ben marco, ik kom van sitemasters.be, dat is een handige site, maar dit ook hoor!!

ik hoop dat ik jullie af en toe kan helpen
Ik kom van Hekje.com nja die is al een jaar dood. vraag me niet waarom nja daar kom ik dus vandaan.
Jaap Marcus schreef op 23.11.2004 14:57
Ik ben Jaap. Doe volgens mij het minst PHPachtige opleiding hier volgens mij.

Of iedereen heeft informatica ofzo of die daar iets mee. Maar ik dus niet. Ik ben ongeveer tegelijk met Mitch hier gekomen via een link op een andere forum

Wat doe jij dan voor opleiding als ik vragen mag?

Overigens kwam ik op deze site terecht doordat het een van de weinige is die in het Nederlands php goed uitlegt en uptodate is. Alleen phpfreakz heeft dat ook, maar die heeft een onduidelijke layout en userinterface vind ik.

Reageren