Hai, ik ben nieuw hier dus even voorstellen lijkt me wel gepast.

Ik ben Thijs kom op het internet meer voor als Hiska. Waarom ben ik hier gekomen ? Verveelde me en na het zoeken naar andere fora ben ik eindelijk hier op gekomen.
Wat doe ik. freelance websites maken voor mensen voor de rest stagiere als php coder.

Nou dat ben ik dus ongeveer. :)
Nou dan stel ik me ook maar gelijk even voor ;)

Ik ben Dennis en kwam hier terecht doordat ik wat problemen had met mn website. Deze site vind ik erg overzichtelijk en heb al heel wat kunnen oplossen dankzij scripts, tuts en hulp van andere leden!
Verder ben ik schoolloos, werkzoekend en bezig met een website waar ik aardig wat mee moet gaan verdienen.. ;)
Mwah ik doe ook niet echt een infomatica opleiding, en ga die ook niet volgen. Vind het gewoon leuk om er mee bezig te zijn. Ik kom van www.jbgsm.nl

Hiska welkom

Jelmer
Kasper schreef op 23.11.2004 15:06
[quote=Jaap Marcus schreef op 23.11.2004 14:57]Ik ben Jaap. Doe volgens mij het minst PHPachtige opleiding hier volgens mij.

Of iedereen heeft informatica ofzo of die daar iets mee. Maar ik dus niet. Ik ben ongeveer tegelijk met Mitch hier gekomen via een link op een andere forum

Wat doe jij dan voor opleiding als ik vragen mag?

Overigens kwam ik op deze site terecht doordat het een van de weinige is die in het Nederlands php goed uitlegt en uptodate is. Alleen phpfreakz heeft dat ook, maar die heeft een onduidelijke layout en userinterface vind ik.[/quote]

Maritiem Officier
Kasper schreef op 23.11.2004 15:06

Overigens kwam ik op deze site terecht doordat het een van de weinige is die in het Nederlands php goed uitlegt en uptodate is. Alleen phpfreakz heeft dat ook, maar die heeft een onduidelijke layout en userinterface vind ik.

ik kwam op deze site hetzelfde als kasper:

Verder is dit een bizar handige site! Ik doe nu ICT opleiding en we zijn sinds 2 weken php aan het leren. Is echt boring ;) we moeten wat in php ontwikkelen had het binnen 2 dagen = 4 uur af :P
dan wil ik me ook wel ff voorstellen :)

Ik ben Bart, beter bekend als websmile. Ik ben hier (volgens mij) nog steeds mod en kom weleens langs. Vroeger verdiende ik wat geld met php-projecten maar nu staat de boel een beetje op een laag pitje en breng ik mn kennis over op de nieuwelingen :)

poepoe, klinkt net alsof ik al opa ben

edit:

volgens mij ben ik geen mod meer.... ach ja, het loopt hier toch goed he :)
Ik ben Rafael... :)
Weet niet meer hoe ik hier terecht kwam,
ik had gewoon wat gezocht naar tutorials en kwam hier terecht... Eerst enkele maanden gewoon gesurft, toen actief op het forum & lid geworden.
Ben iets meer dan een half jaar bezig met php & mysql.

Maritiem Officier

Ik Elektro Installatie Technieken (EIT)
Maw; ik ga voor elektricien....
Heeft ook niet veel met PHP & mysql te make :)
Ik ben Sebas...
Ik hoorde ooit van een vriend dat php programmeren leuk is en zocht er eens naar...
maar ja...

Reageren