Het valt me op dat dit forum het af en toe een beetje uit de hand loopt als het gaat om beginners. Elke fout die een nieuwkomer hier maakt wordt door 20 verschillende types keihard afgekraakt. Met de meest arrogante vernederende opmerkingen. Ik weet niet hoe jullie hierover denken maar ik vind dat er best wat meer geduld mag zijn zeker wat betreft nieuwkomers op dit forum die net beginnen met php.
als wij normaal reageren op een persoon en dat persoon reageert niet normaal en blijft dit herhalen worden we het zat en trek een het voor touw (de gene die het snelst zijn geduld op is wat bij mij iets te snel dit geval is) en word het gewoon te zat en gaat de persoon Goed op zijn fouten wijze...
Net zoals dat PHP include script, die kerel is gewoon trotst op zn eerste script en weet niet dat dat nix voorsteld. Vervolgens word hij door 20 arrogante php-ers de grond in geboord i.p.v. dat iemand het hem netjes verteld en niet iedereen nog ff stoer mee gaat zitten discusieren...
Het valt me hier nog wel mee maar idd worden beginners niet altijd even geweldig behandelt. vooral op het phpfreakz forum is het echt erg.
Ik weet niet of er ook nog mensen zijn die designhulp.nl nog kennen, maar daar werd je wel aardig behulpzaam altijd geholpen.