hallo ,

Ik ben onlangs begonnen aan een website voor iemand en nu vroegen ze me of ik de hosting kon regelen . Allemaal goed en wel , nu kwam ik bij dit bedrijf terecht http://www.one.com/ . Ik zou voor het paket van €1.25 gaan .

Nu had ik graag geweten of jullie er enige ervaringen mee hebben ? ( met one.com )

ik hoor het graag !

Joren
had ik al eens gezien maar one.com komt het goedkoopste uit met het meest webruimte enz . En subdomijnen zijn er nodig dus dat heeft mijndomein.nl niet .

Je zei dat je weinig ervaring mee had , welke ervaring heb je er mee ?
bij mijndomein heb je jou onlimited subdoains moet je maar goed lezen staat hellemaal uitgelecht hoe je die oneindig kan maken...

Maar je moet niet alleen af gaan op wat het goedkoopste is.
want dan krijg je weer waarvoor je betaald...
Als je hiervoor nu eens zou gaan kijken op www.webhosters.nl en www.ispgids.com

edit: oude naam is B-one
klinkt allemaal goed !

Maar wil er nu iemand op mijn eigelijk vraag antwoorden ?
Welke ervaringen goed of slecht hebben jullie met one.com ?

bedankt:)

edit : webmakerij , b-one was ik al van op de hoogte ;)
one.com nooit van gehoord

Ik zelf zit bij sohosted, en die ervaringen zijn zeer goed.
Ikzelf heb ook een tijd op One lopen 'loeren': Zou ik hem nemen of niet?

Ik denk dat ik het wel ga doen...

Maar hier heb ik gisteren al een topic over gemaakt: Klikje
Ik heb 2 domeinen gehost op www.one.com en ik vind het fantastisch, je hebt keuze of je PHP 4 of 5 wil draaien, zelf mag je register globals aanzetten of niet en nog wat opties. De service is perfect, zo heb je een domein + hosting voor 60 euro per jaar ongeveer en het registreren kost vaak maar 2 tot 3 dagen. Het enige nadeel is dat ze wat terughoudend zijn met het upgraden van de MySQL versie, die zit nu op 4.1 maar word binnenkort geupgrade naar 5.

Algehele score: 9/10
Niels, ik heb op ISPgids gelezen dat sommige mensen niet blij waren met de snelheid, is hij traag of valt dat wel mee?

Important: Nog 4 posts voor 500 :D

Reageren