hallo ,

Ik ben onlangs begonnen aan een website voor iemand en nu vroegen ze me of ik de hosting kon regelen . Allemaal goed en wel , nu kwam ik bij dit bedrijf terecht http://www.one.com/ . Ik zou voor het paket van €1.25 gaan .

Nu had ik graag geweten of jullie er enige ervaringen mee hebben ? ( met one.com )

ik hoor het graag !

Joren
Hij is niet super snel, maar er werd gezegt dat hij traag was... nou hij is nog best snel :D (Vanmiddag nog een keer proberen.. er werd dacht ik vooral in de middag gezegt)
Als ik dit zo hoor ga ik toch ook maar naar one gaan !
ik heb ervaring met one.com, redelijk goede servers, oneindig subdomain, en goede (live) helpdesk, wat ik jammer vindt is dat je niet meerde domeinen kan koppelen en geen toegang hebt tot je php.ini (geloof ik) maar je kan wel sommige dingen zoals php4 of 5 aan passen of je globals,

ik hoop dat je hier wat aan hebt tim
bedankt iedereen :d ik ga me daar hosten :)
Het is echt een super host, geloof me ik host er nu 3 websites en allen doen het zeer goed. Service is perfect, niet dat ik er vaak gebruik van maak. De snelheid is redelijk tot zeer goed en downtime echt 0,0%.

Blablabla zo kan ik verder gaan, het is gewoon een goede host.
one.com is goed, eigenlijk altijd online, goede (administratieve) service, alleen als je wat meer met databases gaat doen (InnoDB) schieten ze gewoon te kort.

Ik zag bij Strato vandaag een VPS:
> 128 ram gegarandeerd;
> 500 mb dynamisch;
> 10 gb diskspace;
> 100 gb traffic;
> Keuze uit Suse of Debian (sarge)
> Eigen ip en de hele reutemeteut

Contractperiode van 6 maanden voor € 14,50, eerst 3 maanden € 1,- per maand.
It's UNBELIEVABLE!
Hmm ja, one.com. Het lijkt een goede goedkope host om mee te beginnen, maar als je meer functionaliteit wilt schiet deze host denk ik toch te kort.

Het je bijvoorbeeld al nagevraagd welke versies van PHP en MySQL gedraaid worden? Dat soort informatie is al niet op hun website te vinden.
Zoveelste topic over one.com. Graag zoekfunctie gebruiken.

Reageren