Dat is mij probleem, ik kan het op server niet zien, terwijl ik mysql en apache geinstalleerd hebt het is aktief, en heb de handleiding gevolgd van dit site het installeren van server, gebruik dreamweaver ik probeerde het script hello world te schrijven, maar kan de resultaat niet zien?
waarbij de tekst tussen haakjes de kleur is van voorafgaande tag
of zie je
Hello World!
Het kan ook nog zijn dat je de colorcoding bedoelt in dreamweaver zelf. Als de color coding niet klopt is het niet zo heel erg color coding heeft als enige nut dat het overzichtelijk is.
Hmzzz. Heb je apache dan wel goed geinstalleerd? Draai je onder windows of linux. Ik zal nog eens goed naar de installatie kijken. Of je kan ook een pakket met alles erop en eraan downloaden. Voor windows bijvoorbeeld wamp. Daar zit appache, php en mysql in. En alles is voor je geconfigureerd.
Maak dan in de map htdocs van apache of eventueel andere root directory dat bestand hello.php met de volgende code:
Ik denk dat ik apache wel goed geinstalleerd hebt, hij is aktief, ik gebruik windows, maar heb ook de pakket geinstalleerd, ik heb de pakket phpdev van ;dit site http://firepages.com.au/devindex.htm geinstalleerd, die is ook helemaal goed geconfigureerd, snap niet van de probleem is?