Ja, Eden Design is een van de grotere designbedrijven in Nederland. Ze hebben klanten als ABN/AMRO, Rabobank en NS. Goed mijn best doen dus, dan bellen ze misschien de volgende keer weer ;-)
Ben een online-administratiesysteem voor makelaars aan het ontwerpen.
Eind deze week de eerste presentaties... Dat wordt nog flink doorwerken, maar het gaat lekker. Eerst de boel met statische test-data opbouwen en in Smarty zetten, de url's e.d. allemaal goed zien te krijgen, de database ontwerpen en dan langzaam maar zeker de logica inbouwen.
Ik heb net een site gemaakt voor een orgelbouwer. Deze is (bijna) af, maar ik wacht nog even op de aanpassingen die ze persé willen voor het helemaal af is. Het wachten hiervoor is op goedkeuring.
Tevens ben ik bezig voor een project in Moldavië, waar plattelandsprojecten uitgevoerd gaan worden door een aantal Nederlanders. Ze gaan boeren nieuwe dingen en technieken aanleren om beter/ efficiënter te werken. Deze website gaan ze gebruiken om naast het thuisfront op de hoogte te houden, ook voorbeelden te kunnen laten zien aan mensen in Moldavië. De site wordt dus in ieder geval 2 talig (NL + EN)
En ik ben daarvoor nu bezig met een foto-album script. Het album maken werkt al prima. Nu het administratiedeel nog, en het aanpassen aan de layout.