Maar nu jan er toch zit kan je misschien ook wel Jan K. (wat klinkt dat crimineel) als referentie gebruiken ;) Maar dan moet hij wel wat van je werk kennen natuurlijk ;)
ik ben op dit moment een oud project aan het oppakken. Na wat goede ideeën kan ik ermee verder en kan ik het dus nieuw leven inblazen. Het wordt een nieuwe snelle manier van remoting tussen Flash en PHP die ook multi-user toepassingen kan ondersteunen, data kan pushen, en volledige objecten kan uitwisselen... sounds nice right? het heeft nog veel testen te gaan, proof of concept werkt. Nu alleen nog netjes volledig uitwerken.
Mag het over 2 maanden al presenteren op me werk, wil dan wel een leuke voorbeeld applicatie opgezet hebben.
Maar nu jan er toch zit kan je misschien ook wel Jan K. (wat klinkt dat crimineel) als referentie gebruiken ;)
Copyright Kalle. Dat je het even weet!
Van CSS oplossingen kan je psychisch gestoord raken. Nee, nee, Wes was het al. Hoe ik dat weet? Ja, die kan geen CSS.
Ik bereid me voor op wat werk van PHPerik. Hij moet me wat werk verschaffen anders verlies ik mijn beetje nerd status.
Goed dat dit topic is gemaakt. Toch nog ECHTE relevantie van phphulp + koffiehoek. Ik moet nog een project fixen van school dat ik over een paar weken moet presenteren. Geen dank.
Ik ben nu geruime tijd bezig aan een intranet welke constant wordt aangepast en uitgebreid. Het afgelopen jaar heb ik veel geleerd, vooral via deze website :)
Het intranet omvat een storingssysteem, configuratiedatabase, printerinventarisatie (ook voor toners, etc), log en een rechtensysteem voor systeembeheer en voor de overige afdelingen kunnen er rapportages ingevuld worden, debiteuren en artikel gezocht worden en documentatie en foto's worden gezocht.
Dit doe ik allemaal met:
- W2K Server (IIS5)
- MySQL 5.0.49
- PHP 5.2.3
- PHP Designer 2007
Waar ben ik mee bezig... www.theaterisleuk.nl www.walterscartronics.nl
Duimzuigverhalen
En voor Driebit, Amsterdam een heel tof project waar ik nog eigenlijk niks over mag zeggen...
Ok tipje van de sluier dan:
Een webservice voor een groot gratis tijdschrijft in Amsterdam. (Hebben ook edities in andere steden). Dat wordt een über groot project.
Verder heb ik net een multiple upload system, meerdere files tegelijk selecteren + .zip ondersteuning via Flash, opgeleverd, die nu gebruikt wordt voor de Amsterdam International Fashion Week site; waar ik webmaster van ben.
Dus timmer lekker aan de weg.
Zaterdag grote kans dat ik wordt gecast voor een regiosoap. :P
Ik ga waarschijnlijk geen HBO doen, omdat ik het nut er niet van snap?
Volgens mij kan je netzoveel verdienen/krijgen met MBO in deze branche?
MWa buig jij je daar nog maar eens over... Ik heb vorig een stageplaats moeten vinden voor MBO niv 3, das pas echt een ramp! Je krijgt enkel reacties over het feit dat ze op zoek zijjn naar universitaire of HBO-mensen :(..
Gelukkig heb ik dit jaar niv 4 gehaald en ga nu voor HBO-BI :)