Yo,
Thuis hebben wij vier pc's via router op internet. Vroeger nooit problemen gehad maar tegenwoordig valt de verbinding van alle pc's soms volledig weg, soms voor kort, soms voor langer. (ook msn werkt niet meer)
Ik vermoed dat dit te maken heeft met SP2 omdat ik van anderen hierrond ook al problemen hoorde. Kan dit daaraan liggen? En wat kan ik er aan verhelpen (zijn er opties buiten sp2 er van smijten?)
Alvast bedankt!
Ps. Zowel firewall als antivirus zijn in win uitgeschakeld en gebeuren via Norton 2002.
sp2 heeft ook een firewall zet die ees uit.
Kheb denk ik ook problemen met sp2 en weet niet wat ik ermee aan moet :S als ik SP2 installeer dan valt mijn verbinding weg na een minuut dan met ik weer verbing sluiten en opnieuw verbinding maken en kan standaard niet downloaden van de bekende P2P sites :S hij doet wel uploaden ook als me internetverbinding wegvalt maar niet downen

Als ik SP2 verwijder dan kan ik gewoon weer internetten :S had firewall al uitgezet en beveiligingszone op ze laagst gezet maar niks werkte met SP2 :S:S wie iets weet kan me mailen aub op [email protected]
@ franklin hij zij dat hij een router heeft geen modem
gaat het via een LAN?

Reageren