Voor iedereen die wel eens wat nieuws wil leren, een paar uitdagingen nodig heeft of zich even zit te vervelen: CodeKata

Veel plezier!

Ps. Het is niet specifiek voor PHP, je kunt het ook met andere talen aanpakken, bv. pl/pgSQL.

[edit]
Heb het even verplaatst naar de koffiehoek. Het lijkt me geen vacature, tenzij je wil dat iemand al die Kata's voor je afgaat. Maar dan voldoet het topic niet aan de eisen ;)
[/edit]
Overigens is Engels niet alleen in de ICT belangrijk, maar overal. Nederland is maar een klein landje bijna niemand spreekt Nederlands, als je iets wil betekenen leer je beter Engels.

Hoewel mijn engels ook niet al te best is, zijn er voldoende mogelijkheden het te verbeten. Heb net Harry Potter (ja echt waar) in het engels gelezen, ook kijk ik veel films enkel in het engels (zonder Nederlandse ondertitels). Als je familie hebt in een Engels talig land zou je die eens moeten ontmoeten, dat doet echt wonderen!
Ik dacht dat het stond voor Informatie- en Communicatie Technologie :P
Kasper schreef op 08.08.2007 23:03
Ik dacht dat het stond voor Informatie- en Communicatie Technologie :P

LoL Kasper... Ik voelde al zo'n opmerking aankomen, daarom zette ik er ook duidelijk bij dat het OORSPRONKELIJK een Engelse term is. Wij Nederlanders zijn altijd zo goed in "alles vertalen" (al is het niet zo erg als de Duitsers, die Engelse films gaan "namaken" in het duits, waardoor de hele synchronisatie van beeld en geluid ver te zoeken is.
Maargoed dit is niet ontopic. Het gaat per slot van rekening om de Kata's.

Heb je trouwens nog iets gehad aan de opzet van mij? (ik heb ze idd in het Nederlands staan hier, maar zelf werk ik liever in het Engels verder op dit soort Engelse vragen)
Men zegt dat ik wel eens bijdehand ben :P

De Fransen kunnen er anders ook wat van. Die vertalen e-mail met poste electronique of zoiets. Verdommen het om het gewoon e-mail te noemen :P

Ik begreep in ieder geval dat ik niets hoefde te programmeren (ik kan wél Engels :P ), en je opzet is wel duidelijk. Bedankt daarvoor nog. De mogelijkheden die jij noemt had ik ook wel bedacht. Wat wel grappig is, is dat ik in de Albert Heijn al die '2e gratis' acties en dergelijke nader bekijk. Artikelen scannen om te kijken of de 2e echt gratis is (en de eerste dus de volle prijs is), of dat zo'n artikel tijdelijk gewoon de helft goedkoper is. :)
Ik werkte in de C1000 en heb ze wel eens ingevoerd die kortingen, en heb veel kassa werk gedaan. Ik had me zo op kunnen werken naar hoofdkassier, maar wou toch verder.
Wat ze vaak doen is voor de volle prijs aanslaan en op het einde zoveel korting eraf halen, dat ze inderdaad voor de klant maar de helft kosten (of dat er 1 van iedere 2 gratis is)
Dit is heel belangrijk, om de voorraad bij te houden, maar als je een product maar voor de helft van de prijs aanslaat, hoe zou je dat dan doen met klanten? Of als je maar 1 van de 2 producten aanslaat (de 2e niet rekend) dan kom je met verschillen in het magazijn, en als je het product "gratis" meegeeft, dan klopt er weer iets niet met de omzet ofzo (hoe dit precies zit weet ik niet, maar ze hebben een bepaalde omzet omdat ze vaak aanbiedingen ook met fabriekanten/ leveranciers afspreken)

Reageren