Een recente tool die het leven van de windowsgebruiker een stuk fijner maakt:
launchy. http://www.launchy.net/.

Opensource, en nooit meer het startmenu te hoeven gebruiken.
Ik ben wel tevreden over dit proggie.
Ha leuk, dat miste ik echt! Ben nu zo'n twee maand een Ubuntu gebruiker, en heb Windows ook nog steeds geïnstalleerd. In de twee maand die ik nu met ubuntu bezig ben, en ondertussen ook weleens met Windows bezig ben/was, was dat echt iets wat ik het meest mis(te).
Jan Koehoorn schreef op 08.08.2007 19:24
In OSX zit ook zo'n tool (ben ff de naam kwijt) die je met appeltje + spatiebalk kunt activeren.
Spotlight

Heerlijk, vind alles dat ik nodig heb. Al maak ik er nog zo'n grote bende van...
Alt + z => School => Enter en browsen maar :D.
Of deze situatie:
C:\server\www\projects\cw\validate.class.php
Alt + z => validate.cl => Enter en editen maar :D.
pgFrank schreef op 08.08.2007 21:16
[quote='Jan Koehoorn schreef op 08.08.2007 19:24']In OSX zit ook zo'n tool (ben ff de naam kwijt) die je met appeltje + spatiebalk kunt activeren.
Spotlight

Heerlijk, vind alles dat ik nodig heb. Al maak ik er nog zo'n grote bende van...[/quote]
Ik denk dat het meer weg heeft van Quicksilver. Is het ook echt net zo snel? Zoja, dan is het echt een super-tooltje. Quicksilver is naast Exposé de meest gebruikte sneltoets op mijn Mac, verantwoordelijk voor mijn zoekwerk, mijn start-werk, mijn tweeten, en natuurlijk mijn iTunes :) En heel soms voor mijn hoofdrekenen :P
Hiervoor gebruik ik FastCommand. Volgens mij is het ongeveer hetzelfde als Launchy, en het zit netjes geïmplementeerd in de startbalk.
Hiervoor gebruik ik FastCommand. Volgens mij is het ongeveer hetzelfde als Launchy, en het zit netjes geïmplementeerd in de startbalk.
Dat haalt het echt niet bij Quicksilver >:) Muhahahahha

Reageren