Beste PHPHulp Leden,
Na al enkele kleine projectjes te hebben opgestart zit ik er aan te denken om eens aan het grote werk te beginnen. Ik zal proberen mijn gedacht hieronder neer te schrijven over dit uniek spel.
Hooligans
Zo noemt het spel dus. Nu, wat houd het juist in?
Het is een multiplayer online text-based RPG.
Wat ik in gedachte had:
Je begint als jonge knaap aan het spel. Je kan eigen mannetje kiezen. Maar het is echt uitgebreid. Dus je kiest eerst je woonplaats (in Nederland of Belgie). Dan je ploeg (eerste klasse). Je komt dan ook in een supportersclan.
Hier ben je nog een groentje. Geleidelijk aan zal je groter en groter worden. Je rang word hoger en je krijgt meer te zeggen in de groep.
Ook je eigen levenstijl zal je moeten controleren. Dan denk ik aan geld, drinken, je gewicht, kracht, haar, kleren,...
Maar waar het om draait is natuurlijk als hooligans winnen van de anderen en de grootste/sterkste clan worden.
Dan is er ook nog de politie dus zomaar een potje vechten elk weekend zal niet kunnen. Tactiek zal nodig zijn.
Dit is zomaar wat gedachte rond dit spel getypt. Als ik geinteresseerde vind gaan we de verhaallijn/functies verder uitwerken zodat de scripters echt precies weten hoe en wat ze moeten maken.
Iedereen zal wel OSM (www.onlinesoccermanager.nl) kennen. In deze stijl zou Hooligans moeten gescript worden.
Verdiensten: als je in dit project stapt krijg je een deel van de inkomsten van de site. Dit verdelen we naargelang je geleverde werk (in overleg uiteraard).
Er zal minimaal Google adsense op de site komen om te beginnen. Maar onze grootste bron van inkomsten zal natuurlijk de premiumaccounts zijn. Dit word nog allemaal besproken.
Ok, ik hoop dat iedereen weet welk beeld ik voor ogen heb.
Als je wil meehelpen aan dit project, reageer maar of PM me.
E-mail kan ook naar info[@]dcmedia(.)be
Mvg,
Dennis Covent
DC Media
370 views