Ik hbe een paar fouten met mijn profielen site

Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php:51) in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php on line 51

Lijn 51:
function opmaak($bericht)

En:
 Fatal error: Cannot redeclare beveiliging() (previously declared in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/include.php:50) in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/include.php on line 50

Lijn 50: function beveiliging($soort){

wie kan me erbij helpen?

Nick,

Moderator edit: Titel aangepast 'fouten' is te algemeen als titel
Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in
/usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php:51) in
/usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php on line 51

Lees de fout eens goed (bij beide hetzelfde)
Je hebt in je config file de declaratie maar 1 keer staan. (wordt tenslotte steeds op dezelfde regel)
Of je hebt een lange regel waarin je 2 keer de functie maakt (zoals functie a(){echo 'boe'; } functie a(){ echo 'boe'; } )

ik acht het 1e het meest waarschijnlijkste dus vraag je 2 keer het include file op (include require etc.) Als je alle includes en requires vervangt door include_once of require_once dan zorg je ervoor dat het echt maar 1 keer geladen wordt.
Nick Ven schreef op 20.08.2007 16:34
in config.php staat helemaal niks van include of require
Dat zegt ook niemand... je moet lezen:
Elwin schreef op 20.08.2007 16:29
Ik weet natuurlijk niet wat er in config.php staat, maar als daar toevallig die twee functies in staan weet je het...
Elwin
je roept hem gewoon 2x op, 1x include, andere keer require.
Ok ik zal het is doen, Bedankt
Yeah het werkt! Harsitke bedankt! (Y)
Nouw alles werk behalve het forum

Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php:51) in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php on line 51

Ik heb alles once achter gezet
en is alles nu require of include dus niet op de ene plek require_once terwijl er verder op included_once (ik weet niet zeker of dat uitmaakt)

Want het bestand wordt 2 keer opgeroepen.
Nouw het forum werkt egt niet...

heb alle bestanden in de map Forum allemaal once achter gezet en het wil maar niet werken..
Je hebt wss weer 2x include/require gedaan.
Nouw ik ben egt niet gek hoor... ik heb alle dubbele verwijdert.. en hij werkt nog niet

Reageren