Ik hbe een paar fouten met mijn profielen site

Fatal error: Cannot redeclare opmaak() (previously declared in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php:51) in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/forum/config.php on line 51

Lijn 51:
function opmaak($bericht)

En:
 Fatal error: Cannot redeclare beveiliging() (previously declared in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/include.php:50) in /usr/export/www/vhosts/funnetwork/hosting/crimie/include.php on line 50

Lijn 50: function beveiliging($soort){

wie kan me erbij helpen?

Nick,

Moderator edit: Titel aangepast 'fouten' is te algemeen als titel
het bestand extra.php staat de link in van naar het forum en daar staat $map_url in weet niet of het ermee te maken heeft

<?php require("config.php");
?>
<font size="1" face="Verdana">
				  » <a href=<?php echo "$map_url"; ?>/forum/>Forum</a><BR>» <a href=<?php echo "$map_url"; ?>/babes.php>Top 20 Babes</a><BR>» <a href=<?php echo "$map_url"; ?>/hunks.php>Top 20 Hunks</a>
eigenlijk begin in te twijfelen of je het zelf hebt gemaakt..

er staat "lalala" MAAR weet niet of het ermee te maken heeft :s
als dit met behulp van require of include in je bestand word toegevoegd zal dit problemen opleveren. Je moet dan even require verranderen in require_once
Nah werktk ook niet ik heb alles in de map Forum ook al _once overal achtergezet

En ik heb het oko neit zelf gemaakt anders wistn ik de fouten wel op te lossen?
Kun je de verbeterde code hier posten, dan kunnen we misschien de fout(en) zien.
Je hebt toch echt ergens een dubbele require/include. Als jij zegt dat je nog steeds die melding krijgt en je hebt alles gecheckt.. check het nog een keer PHP leest jou code en die ziet dubbele functies.

Reageren