Hey allemaal!
Alweer een zoveelste naam-topic in een korte tijd, maar ik ben toch nog op zoek naar een leuke naam. Ik heb namelijk zóveel zooi die ik allemaal online wil zetten, maar ik ben niet van plan er een site van te maken om bezoekers te trekken. Meer mijn eigen plekje ergens in die grote wereld van het internet.

Dan is het natuurlijk altijd een voordeel als je een leuke naam hebt voor zo'n site! Ik heb al meerdere malen de site ikhoefgeen.nl (sorry, ik ben vergeten van wie hij nou percies was) maar naar zo'n soort naam ben ik opzoek. Iets dat eigenlijk helemaal nergens op slaat, maar je wel kan onthouden.

Ik hoop dat jullie wat ideeën hebben!

Groetjes,
Lotte
kaboutert.nl?
dumpsel.nl?
Henk schreef op 22.08.2007 17:48
kaboutert.nl?
dumpsel.nl?

Niet echt wat ik zoek :-)
kletskous.nl
uit een heel oud boekje van me..

Lottekeophetpotteke.nl
wouter schreef op 22.08.2007 18:05
uit een heel oud boekje van me..

Lottekeophetpotteke.nl

En daar moet ik nou ultra blij mee zijn ofso? xD Nee liever niet ;-)
:p

Weet ni =P

lotteiszot.nl
nutteloosheid.nl
ikverveelme.nl
zachtegee.nl
prokoffiehoek.nl

Ik noem maar wat eigenschappen van je Lotte :)
kabouterlotte.nl _=p hahaha
wouter schreef op 22.08.2007 18:17
kabouterlotte.nl _=p hahaha

Ik wil niet vervelend zijn hoor, maar zou je op z'n minst een beetje moeite willen doen voor een naam. Ben anders gewoon stil :-| Ik heb je al vaker op het forum van die irritante berichtjes zien plaatsen, en ik erger me er kapot aan!

Ik bedoel maar, ik ben ook niet echt een 'zinnige berichten plaatser' maar ik heb het idee dat mijn berichten íets minder irri zijn dan de jouwe. (Zeg hetm e als ik het verkeerd heb)
Lotte je zou zo moderator kunnen worden. IN THEORIE.

Reageren