Hey allemaal!
Alweer een zoveelste naam-topic in een korte tijd, maar ik ben toch nog op zoek naar een leuke naam. Ik heb namelijk zóveel zooi die ik allemaal online wil zetten, maar ik ben niet van plan er een site van te maken om bezoekers te trekken. Meer mijn eigen plekje ergens in die grote wereld van het internet.

Dan is het natuurlijk altijd een voordeel als je een leuke naam hebt voor zo'n site! Ik heb al meerdere malen de site ikhoefgeen.nl (sorry, ik ben vergeten van wie hij nou percies was) maar naar zo'n soort naam ben ik opzoek. Iets dat eigenlijk helemaal nergens op slaat, maar je wel kan onthouden.

Ik hoop dat jullie wat ideeën hebben!

Groetjes,
Lotte
En bezet :P

De .com is er nog wel.
lottess.nl

Soort van samentrekking van Lotte's en stuff ofzow..
PHPerik schreef op 22.08.2007 20:15
En bezet :P

De .com is er nog wel.

Waarom verzin je toch namen die al bestaan :-P
Is dit niet weer een topic om alle aandacht op jou te vestigen... Lekker overal op te reageren. Gaap.
Juist, ... was dat een post om even aandacht te krijgen..? Eeh zo kunnen we wel ff verder...[/offtopic]

Eem Lotte, misschien als je uitlegt wat JK met tegen-wicht bedoelde/-t, dat ik / we dan meer inspiratie krijg(en).

Een wicht is een meisje, en, ben jij dan overal tegen ofzo? Nooit gemerkt :-)

Maar ook sowieso vind ik het wel een leuke naam, tegenwicht.nl (met of zonder streepje)
Henk schreef op 22.08.2007 20:43
Juist, ... was dat een post om even aandacht te krijgen..? Eeh zo kunnen we wel ff verder...[/offtopic]

Eem Lotte, misschien als je uitlegt wat JK met tegen-wicht bedoelde/-t, dat ik / we dan meer inspiratie krijg(en).

Een wicht is een meisje, en, ben jij dan overal tegen ofzo? Nooit gemerkt :-)

Maar ook sowieso vind ik het wel een leuke naam, tegenwicht.nl (met of zonder streepje)

Meer omdat ik nooit zinnige dingen zeg, vandaar het 'tegenwicht' en dan het 'wicht' gedeeltje is juist :-)

En Kalle, jij kan lekker doorgaan met je fantasieën, want ik wil gewoon een naam weten :-|
Paddestoel.nl is te koop, maar dat is niet de officiële spelling, want dat is paddenstoel. En die is dan weer wel bezet.

Boris, tegenwicht.nl is al bezet. Met een streepje niet.

[edit]Mijn-paddestoel.nl en mijn-paddenstoel.nl zijn beide vrij. Om verwarring te voorkomen zou je ze natuurlijk allebei kunnen registreren ;)[/edit]
[edit]sorry is al bezet[edit]onee, toch niet mijnpaddo.nl[/edit]
zattelotte.nl

Reageren