Hey,,

Mijn site ziet er in IE en FF hetzelfde nu uit. Maar ik Wil zien of dit ook het geval is op een groter of kleiner scherm dan 17"

En ik zou ook graag het center willen maar blijkbaar is dit me niet gelukt.
Misschien iemand een css code waarmee het overal center is .?,

dit is de tester..
http://users.telenet.be/ronaldinho

(als je kritiek hebt op de site zal ik hem zeker lezen maar de site is nog niet zoals hij helemaal moet zijn..Moet nog wat met plaatjes gaan werken)

Bedankt al en,,
MVG
Draai op een 15# breedbeeld (laptop) en ziet er netjes uit.
Zie idd ook dat de pagina niet in het midden staat.

Misschien werkt het als je een DIV voor alle andere en na alle andere gooit.
bv
<div class="main"></div>
div.main{ align: center; }

Edit:
Snap alleen dit niet
<br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br><br>

Kun je hier niet beter een padding of margin gebruiken? Zeker IE en FF gaan hier heel anders mee om!
indd :p staat niet in het center (zowel in width als height). Even de hoofddiv aanpasse
Stefaan schreef op 26.08.2007 11:37
indd :p staat niet in het center (zowel in width als height). Even de hoofddiv aanpasse
Dus eerst ff hoofddiv aanmaken ;)
dit is wat ik had voor een center maar blijkbaar is dit fout

html, body {
align: center;
margin: 0px;
padding: 0px;
background: url('streep.JPG');
font: 11px verdana;
}

@ sander: ... Die break zijn er omdat ik het gisteren niet meer kon oplossen..ik had met vanalles gespeelt..Ik ben het nu aan het oplossen zodat die wegzijn..
Bedankt in ieder geval al

TEST's
Het moet nietmeer getest worden op een :
17" -> staat hij wel perfect + center
15" -> Perfect maar niet center
Je website is hier gecentreerd in ieder geval. Evt. zou je er nog '0px auto' van kunnen maken bij margin en padding.
Kasper dan heb je 17" he ??
Hoe bedoel je met 0px auto ? ik heb die margin en padding zo moeten zetten om hem in 17" netjes te maken..Enkel is hij niet volledig crossbrowser hé

Is het stukje code wat ik poste goed ?

Edit:

Door die break's en padding + margin toe tevoegen is het me gelukt om de footer te plaatsen inderdaad is dit wat slordig maar ik werk eraan

edit2 :

Iemand een idee hoe ik de scrollbars -> die niet nodig zijn ..wegkanwerken
wouter schreef op 26.08.2007 11:39
dit is wat ik had voor een center maar blijkbaar is dit fout

html, body {
align: center;
margin: 0px;
padding: 0px;
}

@ sander: ... Die break zijn er omdat ik het gisteren niet meer kon oplossen..ik had met vanalles gespeelt..Ik ben het nu aan het oplossen zodat die wegzijn..
Bedankt in ieder geval al

TEST's
Het moet nietmeer getest worden op een :
17" -> staat hij wel perfect + center
15" -> Perfect maar niet center

html, body {
tex-talign: center;
margin: auto;
}

Ook even op het element wat je wilt centreren een margin: auto meegeven, in firefox 2.0.0.6 staat je de linkerlijn van je layout in het midden ipv het midden van je website.
heuh ??
Leg eens uit ? dat snap ik niet van die linkerlijn ! ik heb ook firefox 2.0.0.6 :p
Tex-align ??
text-align zeker ;p

edit: Linkerlijn
Bedoel je dat niet alles mooi onder mekaar staat ??Heb ik ook wordt aan gewerkt
17" geloof ik inderdaad. Let erop dat resolutie ook meespeelt he. '0px auto;' is beter om hem in Firefox browsers te centreren. IE kent geen 'auto'. De rest van je code was goed zo te zien.
Op 20" ziet het er ook goed uit ;) Maar er staat een horizontale scrollbar beneden die totaal geen nut heeft, dat zul je wel moeten veranderen.

Reageren