Hey,,

Mijn site ziet er in IE en FF hetzelfde nu uit. Maar ik Wil zien of dit ook het geval is op een groter of kleiner scherm dan 17"

En ik zou ook graag het center willen maar blijkbaar is dit me niet gelukt.
Misschien iemand een css code waarmee het overal center is .?,

dit is de tester..
http://users.telenet.be/ronaldinho

(als je kritiek hebt op de site zal ik hem zeker lezen maar de site is nog niet zoals hij helemaal moet zijn..Moet nog wat met plaatjes gaan werken)

Bedankt al en,,
MVG
hetzelfde als danny, 19" en 1280x1024 resolutie, en krijg hetzelfde resultaat als hij.

Waarom overigens geen betaalde hosting?
omdat ik er nog niet aan toe ben..

Heb je de nieuwe versie getest voor IE 6 stefan ?.
wouter, nee, dat had ik niet gedaan, ik surf altijd in FF, maar voor jou toch IE opgestart, en ik heb nog IE6 omdat ik alleen maar slechte verhalen hoor over 7.

en daar komt niet zo'n goed resultaat uit.
zie hier
@ stefan : Je hebt de verkeerde !

http://users.telenet.be/ronaldinho/div.htm !
Dit is voor Ie6 de oplossing ..

En deze moet ik nu invoegen IN IE7 en FF

Kijk je daar eens naar stefan

MVG

Blijkbaar werkt dit niet in IE5 :) jaja ik heb tog nog iemand gevonden die dat heeft op een 2000 pc'tje
wouter, helaas, maar ook op die pagina heb ik nog hetzelfde resultaat als op die andere pagina.

wouter schreef op 26.08.2007 17:01
En deze moet ik nu invoegen IN IE7 en FF

verkeerde werkvolgorde, eerst alles in FF goed krijgen, daarna aan gaan passen voor IE.
Misschien de left aanpassen ; - )
Of misschien op Google zoeken naar een schermresolutie oplossing, op www.leejoo.nl staat er wel een.
@stefan : Je bent verkeerd :)
Ik heb eerst gewerkt in FF.. In ie is hij dan natuurlijk niet hetzelfde..dus een 2de gemaakt voor IE

Toen heb ik de IE script geopent in firefox en dan uitgewerkt en nu werkt hij voor Ie 7 en FF 2.0.0.6

@willem jan..: :s dit heeft totaal niet te maken met de left ..Dit heeft te maken doordat internet explorer de standaard waarden van W3C niet volledig volgt

en je mag trouwens niet bumpen !!
dit is niet de eerste keer dat je dit doet !

MVG en bedankt voor het testen
idd tom...

Is er soms iemand die me helpen kan ?

Reageren