Hoi allen,

Ben bezig met het maken van een Captcha, ja dit is voor velen het wiel opnieuw uitvinden maar gezien ik een andere Captcha in gedachten had dan ik vaak zie ben ik maar even zelf aan de slag gegaan.

Dit is de link:
Captcha test

Wat ik graag wil weten is:

- Is het leesbaar genoeg?
- Begrijp je in één oogopslag de logica van de invul procedure?

Het idee erachter is:
- 9 letters worden getoond, deze kunnen zijn : ABEHKNPRTUVZ
** hierdoor voorkom ik verwarring met letters als L en I , C en G enz.

- 5 van de 9 letters hoeven er maar goed te zijn, meer mag ook.

- Doe meer dan 3 pogingen te snel en er treed een flooding denial op
** je moet dan 10 seconden wachten

- Selecteeer het eerste vak, daar kun je het beste beginnen
** Bij elke letter die je invoert, springt door een javascript funtie de cursor
naar de volgende invoer veld, kleine letters worden automatisch naar hoofdletters omgezet, ondanks dit niet uitmaakt voor de vergelijkings routine.

Indien voor deze Captcha animo is, en ik ben met de programmering zodanig klaar (opschonen, beknopt, en configureerbaar maken) dan wil ik deze ook dan ook wel beschikbaar maken voor derden.

Alvast bedankt voor het testen!

want er beginnen meerdere lampjes te branden
De kerst is vroeg begonnen dit jaar!

;)
Ja en voordat je het weet begint iedereen te zingen ohw dannyboom, ohw dannyboom wat zijn je takken oh zo schoon, of hoe dat ook alweer ging. ;-)
danny is weer stoned :)
@ wes,

jij bent ook de leukste thuis met je onderschrift :P
=] was ook niet je slimste actie ooit denk ik

als iemand nog een gratis yamaha grote vroemvroem motor wil, ga even bij erik zn motor staan, hij laat zn sleutels er wel es inzitten, vooral in een neighbourhood die hij niet kent
Wat gebeurt als je ze allemaal juist invult en valideert

Bij mij namelijk niks
Wouter, Ik heb dat maar even voor je hersteld. Niet dat je nu een wonder moet gaan verwachten maar je krijgt te zien als het goed of fout gaat, en hoeveel er goed waren.

Onderhand heb ik al enige input gekregen vanuit de reacties dus ik was even weer bezig met het doorontwikkelen van mijn Captcha class.

OW ok bedankt ;p

EDIT

Ik teste dit meteen je heb een array foutje gemaakt

array(10) { ["captcha_1"]=> string(1) "N" ["captcha_2"]=> string(1) "H" ["captcha_3"]=> string(1) "N" ["captcha_4"]=> string(1) "A" ["captcha_5"]=> string(1) "H" ["captcha_6"]=> string(1) "E" ["captcha_7"]=> string(1) "B" ["captcha_8"]=> string(1) "U" ["captcha_9"]=> string(1) "P" ["Valideer"]=> string(8) "Valideer" } Goedgekeurt, er waren er 9 goed
Ja, Ik had de submit knop even een andere naam gegeven en na een telefoontje vergeten de submit validatie aan te passen.

Reageren