Ik ontving vandaag het volgende (schokkende) bericht:

Plaatje v. bericht

De afzender is SunTrust Banks en ze vragen het volgende van je:

- In order to safeguard your account. We require that you confirm your banking details (credit card information and login/password for online banking, if you have)

Is dit niet heel erg ?! Ik ga ervan uit dat er hier en daar tientallen, zoniet honderden mensen gewoon denken dit in te moeten vullen.

SCHANDE!
ik denk dat je die e-mail kreeg als 'voorbeeld van een fake e-mail' en dat ze zo aan het licht proberen te brengen dat ook JIJ op die link bent gaan kijken.. en dat ze info op die pagina (http://www.suntrust.com/personal/Checking/OnlineBanking/Internet_Banking/security.asp?bhcp=1) geven over hoe veilig hun zijn en bladieblaat want je hoeft daar nl nergens je gegevens in te vullen

[edit]ik weet bijna wel zeker dat ze niet nep zijn want ze hebben echt een ongelofelijke uitgebreide website inclusief SSL pagina met geldig certificaat.. wat ook nog zou kunnen zijn is dat die website gehacked is en dat alleen die pagina is nagemaakt. Ik zou contact opnemen via contact form op die site en ze laten weten welk mailtje je hebt binnen gekregen. zelf had ik ook zoiets dacht ik maar gooi het altijd heel snel weg :)
Ik zal eens kijken wat er gebeurt als ik dat doe Bas, ik breng meteen verslag uit !

Uiteindelijk...

Hij blijft steeds hangen wanneer ik 'contact us' wil gebruiken
Thank you for visiting SunTrust. We have received your request for information and will be responding to you within 24 hours. We look forward to serving all your financial needs.

werkt bij mij wel :)
Heb er vandaag weer 1tje ontvangen...Van Suntrust....

Bas, had jij nog antwoord gekregen ? En zo ja, heb jij
een emailadres van deze knakkers.

nee heb geen e-mail adres, en heb ook niet echt iets verstuurd :) ik ging alleen kijken of het kon, vlgns mij vulde ik iets in van;

setseiuthseioth sohtset ihbseti hseit hseith seithaslit asith aseithasieuth saith asuieth asuith ;o)
Ik zal ze gewoon blijven verwijderen en maar beschouwen als onontkoombaar...

ik kreeg alleen een mail delivery failure, naar die suntrust :| :S

Reageren