Hoi! Mijn site is: www.beautygloss.nl
Ik heb niet zo veel ervaing met php en dergelijke, dit is eigenlijk echt de eerste keer da tik zo'n soort site maak en ik heb nu een stom foutje er in (ik heb overigens een mac waarop je het niet ziet, maar op windows computers zie je het wel) en dat als je scrolt, stukjes tekst ineens verdwijnen (regels die voor de helft wegvallen). Ik hen vanalles geprobeerd maar ik kan het niet weg halen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? thanks :)
Nee hoor, je site ziet er keurig uit :)
Nou ben ik ook al weer geen beauty queen ofzo (want, ik ben een jongen).
Ik zie geen fouten hoor als ik scroll, je hebt de pagina met PHP en HTML goed gescript hoor ^^
Hier een voorbeeld, onder het plaatje van de fles. Bij het stukje er onder zie je het ook een beetje. Dit gebeurt op verschillende stukjes als je scrolt. Als je het dan selecteerd is het weer goed.
probeer eens vloeiend scrollen uit te zetten in de opties van internet explorer.
[edit]
In FireFox (op windows computer) ook nergens last van :)
[/edit]
kan echt een fout in de css vinden, het lijkt erop dat je een van de vele renderingfouten in ie bent tegenkomen... ligt volgens mij puur aan je browser niet aan je code...
Goed, bedankt heren, het ligt dus niet aan mijn site :P Het is in ieder geval op mijn mac niet te zien, op de windows van mijn moeder een beetje en op die van mijn vriend heel erg (maar die is ook heel oud). Dus, dan laat ik het wel :) Thanks!
Het hangt er een beetje vanaf welk publiek je wilt bereiken. Internet Explorer 6 op Windows is nog steeds een veel gebruikte browser, dus daar zou ik toch zeker rekening mee houden.
Ik kan je probleem trouwens niet reproduceren. Wanneer treedt het precies op en op welke plek op je pagina?