Hoi! Mijn site is: www.beautygloss.nl
Ik heb niet zo veel ervaing met php en dergelijke, dit is eigenlijk echt de eerste keer da tik zo'n soort site maak en ik heb nu een stom foutje er in (ik heb overigens een mac waarop je het niet ziet, maar op windows computers zie je het wel) en dat als je scrolt, stukjes tekst ineens verdwijnen (regels die voor de helft wegvallen). Ik hen vanalles geprobeerd maar ik kan het niet weg halen. Weet iemand waar dit aan kan liggen? thanks :)
Het zit alleen in het blog gedeelte van de site, op diverse plekjes als je scrollt (zie de screenpic die ik boven heb geplaatst). Als je weer scrollt komt de fout weer op een ander plekje.
@jan, de tekst "verdwijnt" ook niet echt, selecteer de tekst maar eens...
@ bart: draai jij ook Vista?
mijn site heeft nu hetzelfde probleem als die van Mascha. Wellicht is er hier een technicus die mij kan helpen met mijn PHP en HTML script?
Heb je een voorbeeld? Welke browser gebruik je, en welke versie?

Het probleem van Mascha lijkt mij inmiddels niet echt een rol meer te spelen omdat we al weer 9 jaar verder zijn, waarbij browsers en webstandaarden behoorlijk zijn verbeterd.

Verder zie ik niks bijzonders aan je site. Ik zie wel een effect dat tekst verschijnt als je over een product hovert met je muis, maar dat is meer een onderdeel van de layout, dan dat het een fout betreft.

Reageren