Hallo,

Even een zondag-avond-topic. Het gaat over de volgende vraag: Wie (of welk land, bedrijf o.e.d) heeft het internet 'gemaakt'? (A.u.b. niet opzoeken, gewoon zeggen wat je eerste ingeving is.)

Groeten,
Jonathan
PHP Newbie schreef op 16.09.2007 19:22
[quote='Jonathan schreef op 16.09.2007 19:21']@Kalle: Verneuk het maar lekker weer :P

Dus, CERN heeft het wereldwijde web gemaakt.

Einde topic. Over & (met medewerking van Kalle) uit.

Wat zeik je nu weer. Jij vraagt wat, Kalle antwoordt.. No big deal..[/quote]

Neuh, hij heeft recht op om te zeiken, aangezien hij heeft gezegd in de start post:
Zonder op te zoeken, dus gewoon gokken/speculeren over het antwoord.
Neuh, hij heeft recht op om te zeiken, aangezien hij heeft gezegd in de start post:
Zonder op te zoeken, dus gewoon gokken/speculeren over het antwoord.
Dit is geen kleuterschool, jezus. We doen niet aan kinderspelletjes op het forum.

Diep, heel diep. Maarja, eigenlijk verfraaien we het alleen maar, toch?
Een aantal PHPhulpers verfraaien het inderdaad. Anderen verneuken het alleen maar :)
Nou het spijt me.......................

totaal niet. Ja sorry ik was vergeten bij mijn post te zetten lees niet verder als je mee wilt doen aan dit baby spelletje.

Baby's! Whahahahahahhaa ik ben geboren voor dit soort dingen.

Dankje PHPnewbie.
We all know Kalle ;)
Volgens mij was het Tim Berners Lee degene die HTML en de hyperlink heeft bedacht. Het internet in de zin van de alles-en-iedereen verbonden zal wel het resultaat van een of ander militair onderzoeknetwerk zijn geweest, waar later weer universiteiten op aan werden gesloten.

edit: ik lees net Kalle's quote, het was dus wel Tim Berners Lee (en idd, die werkte voor CERN, dus dat kan wel kloppen) en dat gebeuren over het leger, naja, hoe betrouwbaar is Wikipedia :P Geen idee. Misschien is het inderdaad wel een beetje te voor de hand liggend :)
@Jonathan.

even over je niet opzoeken. Het internet is er juist voor het opzoeken
@Klaasjan: Oké, je hebt voor 100% gelijk!
De mensch

Dieren zoeken contact met elkaar - communicatie, bijvoorbeeld het elkaar waarschuwen voor een roofdier. Hierdoor ontstond/ontstaat er een soort van netwerk. Daar begint het 'internet' dus.

Alhoewel planten misschien ook wel communiceren met elkaar via chemische (geur) stoffen die ze verspreiden.

Reageren