Asus komt met een nieuw beestje, dit was al een tijdje bekend, maar hij is ideaal voor bv. op school want hij weegt maar 0,89kg en heeft een 7inch beeldschermpje (ong 17cm) ! Hiernaast draait hij op Xandros Linux icm 512MB DDR2, Intel 1,09GHz Mobile CPU en heeft hij ipv een HDD een flashdrive van 4/8/16GB!
Deze is al te koop vanaf $199,- en komt naar geruchten rondstreeks januari uit.
Advies aan iedereen: geen laptop(-achtig apparaat) op school. Dat gaat gewoon te ver. Probeer een uurtje vandaan te blijven van een PC en zie wat voor vrouwelijk (of mannelijk?) schoon er rondloopt op een school.
Euh, mijn laptop gebruik ik eigenlijk alleen voor aantekeningen en het werken aan opdrachten. Gelukkig zijn de tafeltjes niet zo hoog dat je niet over het scherm kan kijken, maar voor de dames moet je toch niet in het T-gebouw (techniek/ict opleidingen bij elkaar) zijn.
Wat we wel met enige regelmaat doen is in een ander gebouw gaan zitten werken, omdat het uitzicht daar oneindig veel beter is ;)
Het scherm ziet er NIET uit, maar, als je aan het werk bent met dat ding merk je daar toch niks van. Ik weet voor 90% zeker dat ik er zo een bestel zodra hij uit is.
Ik vind het een mooi laptopje voor derbij eigenlijk,,
Zo heb ik heel vaak hoorcollege's,
en aangezien ik sneller type dan dat ik scrhijf (leesbaar),
Is het best handig om een lekker compacte lapop te hebben.
Ik heb ook naar de nanobook gekeken, dat lijkt me ook wel wat, omdat die meer ruimte heeft en volgens mij meer kan.
Iemand suggesties voor welk ik het beste kan gaan??
het enigste is eigenlijk dit ie snel en stil moet zijn, tijdens het tekstverwerken.
En hij moet knap kunnen internetten.