Hey iedereen,

Ik ben bezig met een planning applicatie. Ik heb met een query bon gegevens uit een database gehaald en in een tabel gezet. Nu wil ik graag een button gereed aan de tabel toevoegen (aan elke regel die gevonden is) die de volgende query uit gaat voeren als ik er op klik:

$update="UPDATE BON SET GEREED='J' WHERE ORDERNUMMER = '$x_ordernr' AND BONNUMMER = '$bonnr'";

Weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen ? Ik weet dat het via een form action met een andere .php pagina kan, maar ik wil het graag op een pagina houden. Is dit mogelijk??

Met vriendelijke groet,

Angela
Nu moet ik het nog werkend zien te krijgen ;-)
Zou nu wel m oeten lukken denk ik
Jacco schreef op 26.09.2007 13:18
Zou nu wel m oeten lukken denk ik

Nadeel ben blond en een dame ;-)
Das altijd een voordeel.
Dat geld alleen als nadeel als anderen en jijzelf het zien als een nadeel omdat je er dan na gaat leven.

Bovendien vind ik niet dat je dat als excuus mag gebruiken zodat wij de code voor je gaan maken :P
Jacco schreef op 26.09.2007 13:30

Bovendien vind ik niet dat je dat als excuus mag gebruiken zodat wij de code voor je gaan maken :P

Dat gebruik ik ook echt niet als excuus en voordat ik hier een vraag neerzet ben ik zelf al zeker een dag aan het puzzelen geweest hoe ik het voor elkaar zou kunnen krijgen. Als ik alles kant en klaar wil hebben huur ik wel een programmeur in, maar dat is juist niet wat ik wil, ik wil er zelf van leren.
Dan zie ik het probleem niet. antwoord op je vraag lijkt me voldoende gegeven :) Als je weer iets wil weten mag je het altijd vragen

Hoe kan ik die query nu uit laten voeren zodat die ook daadwerkelijk gaat updaten?

-----------------------------

Oplossing gevonden had een haakje vergeten ;-) Bedankt allemaal !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageren