He beste, ...

Dit klinkt mischien raar aan je oren maar het is mischien wel een goed idee.

Wat dachten jullie ervan jullie hebben al een jaren bestaan achter de rug, met vele vragen die veel hem zeer goed zijn beantwoord.
Mischien is dan een goed idee om dit uit te werken in een Boek
Zo heb je voor phphulp.nl extra inkomsten en is dit gelijker tijd goede reclame.

(ik zou wel een behoefte hebben aan dat boek)

graag jullie mening hier over en wat jullie zeggen, ja leuk zo'n boek of nee van mij hoeft het niet (mischien is dit anders iets voor een poll).

met vriendelijke groet Sander van Wijnbergen
Vind het een geod idee :). Alleen wie moeten er aan gaan werken is de vraag en nnog belangrijkere vraag WIE wil er aan gaan werken
eitje, ik heb toch tijd zat ;)
ik denk dat er vele van ons wel genoeg vrije tijd hebben en mischien daar een mee een kleine bijdrage willen leveren door het aan leveren van teksten,
maar dit zijn dingen die later komen het is de beslissing van phphulp.nl wat ze willen.

(ik ben in feb. klaar met me DTP opleiding dan ik waarschijnlijk even een tijd vrij en kan ik wel kijken wat ik kan doen :) maar alleen zal het zeker lang duren)

[edit]
hier dat bedoel ik wes heb je al die wil helpen ik help wel ;)
was sarcastisch bedoelt, ik heb nooit tijd :) moet jij weten
haha en in het weekend werk je ook :P zeker ;)
weet ik ook wel:}

maaru dit id van een Boek was geen sarcasme

[edit]
zouden jullie dit Boek b.v. ook kopen ?
desertme(sander) schreef op 01.10.2007 11:17
zouden jullie dit Boek b.v. ook kopen ?
Ik niet, het staat allemaal online... ;)
Slecht argument, alles in andere boeken staat ook online, al helemaal alles over PHP en MySQL
En dan mag jij in mijn boekenkast ook komen zoeken naar boeken over PHP of MySQL. :)
Nu nog een goeie titel voor het boek ;-)
maar wat vinden de admins en/of mods hiervan daarom heb ik hem hier gepost en niet bij de koffie hoek

[edit]

was ik net iets te snel

maar :

PHPhulp

laat je duidelijk maken aan de omslag van het boek wat er in staat ik heb al leuke ideeën hehe
[/edit]

Reageren