He beste, ...

Dit klinkt mischien raar aan je oren maar het is mischien wel een goed idee.

Wat dachten jullie ervan jullie hebben al een jaren bestaan achter de rug, met vele vragen die veel hem zeer goed zijn beantwoord.
Mischien is dan een goed idee om dit uit te werken in een Boek
Zo heb je voor phphulp.nl extra inkomsten en is dit gelijker tijd goede reclame.

(ik zou wel een behoefte hebben aan dat boek)

graag jullie mening hier over en wat jullie zeggen, ja leuk zo'n boek of nee van mij hoeft het niet (mischien is dit anders iets voor een poll).

met vriendelijke groet Sander van Wijnbergen
Het idee is leuk, maar is het haalbaar? Je hebt schrijvers nodig, een schrijfstijl, een vormgever, een uitgeverij, een budget. Het is toch best lastig om met meerdere mensen aan een boek te werken denk ik. Dan rest de vraag natuurlijk nog of er wel animo voor is. Wat zou de toevoeging zijn op het huidige aanbod van boeken? Als het boek over PHPhulp zou gaan, zou een goede FAQ dan niet volstaan?
heeeeeeeeeej bas jongen wanneer is de site af :)
Hoe langer hij jou posts moet lezen hoe langer het duurt
Ik post er wel ff een topic over.. :)
Klopt, dat is wel lastig, het kan prima samen, maar er zal slechts 1 persoon een geheel van moeten maken, zodat het wel 1 schrijfstijl heeft.

Een toevoeging op het huidige aanbod -> Lees mijn eerdere post -> Kan zijn dat je mensen meteen leert met error_reporting() te programmeren en ook op foutafhandeling/ voorkoming/ opsporing richt.
Dit kan je bijvoorbeeld doen door een heel project te behandelen, maar waarbij je wel op foutafhandeling let.
Bovendien zijn veel PHP-boeken niet met DIVS aan het werk, maar met tabellen. De "goede" manier van een layout maken wordt daar niet bij gebruikt.

Tjah, ik denk toch dat het zal blijven hangen op Animo.
Je post een reactie of maakt een topic :P

Weer 1 voor in het grootte phphulp woordenboek :P
Lijkt me prima haalbaar, maar laten we dan beginnen met e-books maken. Deze kosten niets, en je zit niet met de hele rotzooi van uitgeverijen e.dm copyreaders, grafisch vorgevers, etc.
kijk weet je over grafische vormgevers en dat soort dingen hoef je je geen zorgen te maken ik heb wel wat vrienden met grafisch vormgeving als achtergrond opleiding (die momenteel ook nog bezig zijn met de opleiding)
dus dit is een heel mooi iets voor mijn en hun portfolio en enigste zou de uitgever zijn.
zoals ik zei in het begin maak er een poll over kunnen ook begelingen vote-en.

ik bijv. vind in een boek dingen opzoek toch voor me zelf iets duidelijker dus ik zou het kopen.

Het zou alleen wel perfect zijn als er wat mensen voor zouden zorgen dat er teksten worden aan geleverd de verwerking in de juiste stylen is voor mij en mijn vrienden dan geen probleem

dus ik zou mij dan bij deze wel willen aan bieden om te helpen

@ robert precies jij begrijpt mijn idee van het concept op dit boek

Reageren