De site: http://www.ikbenspamvrij.nl

Je kan een tijdelijk emailadres gebruiken dat na een tijdje weer vervalt. Hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie site! :)
Zoals Terence zegt: ik dacht ook dat ik zelf een e-mailadres kon verzinnen. Je moet even duidelijk maken dat je daar je eigen e-mailadres in moet vullen, waar de mail dan naartoe wordt gestuurd.

Ook was het mij niet in één keer duidelijk dat het aanvinkhokje voor de voorwaarden een aanvinkhokje was ;)
je zal trouwens nog wat moeten doen aan je misbruik beveiliging. ik heb zojuist 30 emailadressen kunnen maken in een halve minuut....
overal is het woordje "spam" vetgedrukt. Komt over als spam vind ik.. Idee en opbouw zijn goed. Uitleg minder zoals gezegd.
Rik schreef op 01.10.2007 16:54
Ziet er wel lekker web 2.0 uit.

wat bedoel je daarmee?
je algemene voorwaarden:

Algemene Voorwaarden

1. ikbenspamvrij.nl is niet verantwoordelijk voor het eventueel niet werken van deze service.
2. Alle informatie die ikbenspamvrij.nl zal zorgvuldig worden opgeslagen en niet aan derde worden gedeeld.

de eerste doet niet echt professioneel aan en als je hem al wilt laten staan, haal dan het woordje eventueel weg.

de 2e loopt niet lekker/ontbreekt wat, en het is 'derden'.

oh ja, je voorwaarden zijn wel erg kort, niet?
Als je niet meer nodig hebt, prima, maar meestal zijn het veel en veel meer punten.
uhhm, ik weet niet, maar ik bouw dadelijk even in mijn script dat hij email adressen van jouw site niet acepteert. weet iemand nog meer van ditsoort sites? dan doe ik die ook meteen..

Reageren