De site: http://www.ikbenspamvrij.nl

Je kan een tijdelijk emailadres gebruiken dat na een tijdje weer vervalt. Hopelijk vinden jullie het een beetje een mooie site! :)
Ik mis wat meer uitleg van hoe het in elkaar zit. De overtuiging waarom dit moet gebeuren. Wat meer commercieel gelul.

Verder doet de layout me nogal denken aan spam. Vaak hebben van die 'verkeerde' sites zo'n soort layout met google reclame erin.
Ziet er wel lekker web 2.0 uit.
Grafisch in orde, behalve dat de kleur 'groen' traditioneel staat voor doorgaan, en rood voor stoppen.

Als ik vragen mag, hoe heb je in technische zin de doorverwijzingen gerealiseerd? Hoe regel je het tijdelijke doorverwijzen van de emails, hoe veilig zijn onze emails op je server als die ze door stuurt.

Edit:
Ik vind de verdeling van periodes ook wat raar.
1 en 2u liggen wel erg dicht op elkaar, ik zou de optie 1u weghalen. 5 dagen zou ik veranderen in 1 week.
Leuk en lekker simpel, hou ik wel van.

Tip:

Gooi de ads naar beneden? Of zijn dit juist alleen je inkomsten?

Heb nog een idee, maar daarvoor moet je je pm's effe checken.
Leg mij eens uit hoe dit werkt en wat het doet, dat staat nergens
@pholeron
ja dat laatste bedoelde ik ook zo ongeveer. Waar staat de uitleg. Het is 1 paginaatje met weinig dingen en dan staat er bij de voorwaarden alleen maar dingen waar je je zelf kwijt scheldt van enige aantijgingen. Komt lekker betrouwbaar over.
bedankt voor de tips ik ga er nu ff wat aan aanpassen
hij bugt als je een verkeerd e-mailadres invult :/ kloppen de letters niet.
je moet je eigen gebruik email invullen en dan wordt er een tijdelijke aangemaakt waarmee je dus bijv op bepaalde sites kan aanmelden en activeren. Zonder dat je dan reclame krijgt van die sites( die mailen nl naar je tijdelijke email) die dan wss niet meer bestaat als je een korte levensduur opgeeft.

Reageren