niet helemaal ontopic:
zou het niet veel beter zijn een tijdelijke webmail aan te maken, dan hoeven mensen niet bang te zijn dat hun eigen email door jou word gebruikt voor spam.
gewoon, je drukt op de knop, je krijgt een naam en wachtwoord en een webmail die een paar uur geldig is.
natuurlijk alleen een inboxje, geen zend, prullebak, adressenlijst en dat soort onzin...
Als je je eigen host hebt bv. pietjepuk.nl en je gaat je e-mailadres ergens invullen gebruik dan als naam die website en zet een 'catch all' filter op je emailserver. Dus dat [alles]@pietjepuk.nl naar je echte adres gestuurd word.
Dus stel op wehkamp geef je op [email protected]. Mocht je dan een mailtje/spam krijgen van een ander bedrijf, dan stuur je ff een boos mailtje naar beide bedrijven.
Gegarandeerd dat je niet meer lastig wordt gevallen.
Desnoods kan je zelfs rechterlijke stappen ondernemen (kopieer dan wel eerst ff de terms and conditions als ze zeggen niet aan 3de partijen je gegevens te verstrekken)
ziet er strak uit. Je uitleg loopt nog niet helemaal lekker. Ik krijg het idee dat ik zelf een emailadres moet verzinnen en niet dat ik een eigen emailadres moet invullen.
Let er wel op dat je het logo van Mozilla gebruikt en dit strafbaar is als je hun toestemming niet hebt.
Typfoutje in je voorwaarden:
derde moet derden zijn.
edit:
misschien kan je nog een div erbij maken die tevoorschijn komt als mensen javascript uit hebben staan (<noscript><div id="#geenjavascript">U heeft javascript niet aanstaan, hierdoor kunnen onderdelen van de site niet werken.</div></noscript> bijvoorbeeld)