Een goeden avond mensen,

Ik wil graag het beeld wat ik op mijn monitor zie op mijn tv zien. Dat had ik voor elkaar gekregen door een oude ATI kaart in mn pc te doen en de tv out te gebruiken. Alleen werkt dit niet met mijn wat nieuwe videokaart (NVIDIA) dus nu wil ik een tv kaart kopen om dat probleem op te lossen.

Alleen nu belde ik vanmiddag een computer winkel op om de prijzen te weten en zegt een werknemer dat ik het beeld van mijn monitor dus niet op mijn tv kan krijgen met een tv kaart. Dat moest gebeuren met een videokaart met tv out.

Nu was mijn vraag.. hoe kan ik dit probleempje oplossen? Want ik wil persee het beeld wat ik zie op mijn monitor op mijn tv hebben:)

Alvast bedankt
Volgens mij heeft de verkoper gewoon gelijk.
Dus als ik dat voor elkaar wil krijgen dan moet ik een andere videokaart kopen?
Een TV-kaart gebruik je om het televisie beeld van de kabel op jouw computer te tonen, die heb je dus niet nodig.

Ook jouw nieuwere videokaart zal ongetwijfeld een TV-out hebben, dat is wat je nodig hebt. Waarom lukt het je niet? Handleiding bekeken? Opties in de Nvidia software bekeken?
Ik heb alles geprobeerd om het beeld van mn 7800GS op mn tv te krijgen. Maar ik krijg het niet voor elkaar.. Terwijl als ik een oude 9600 Ati kaart erin stop ik met 2 kliks het beeld op mn tv heb van mn monitor dmv catalist control panel.
(begin nvidia goed te haten nu en mn volgende kaart zal ook zeker geen nvidia meer zijn)
Zoek een kaart met tv out al is het een netwerk kaart, dan zou het wel moeten werken ha!
Wie kan mij dan vertellen wat nog meer een tv out heeft op een videokaart na?
niets, TV-out IS video,

geef eens de specificaties van je Nvidia videokaart...
dan kunnen we kijken of die tv out heeft.
mn videokaart heeft tv out want beneden op de tv doet ie het wel. Alleen op mijn tv niet. Ik heb ook een aparte programma geprobeerd maar dat had ook weinig nut helaas. Iemand nog een andere oplossing?
Andere tv kopen als die het beneden wel doet.
Sluit je hem aan met een s-video of composite kabel?

Reageren