Een goeden avond mensen,

Ik wil graag het beeld wat ik op mijn monitor zie op mijn tv zien. Dat had ik voor elkaar gekregen door een oude ATI kaart in mn pc te doen en de tv out te gebruiken. Alleen werkt dit niet met mijn wat nieuwe videokaart (NVIDIA) dus nu wil ik een tv kaart kopen om dat probleem op te lossen.

Alleen nu belde ik vanmiddag een computer winkel op om de prijzen te weten en zegt een werknemer dat ik het beeld van mijn monitor dus niet op mijn tv kan krijgen met een tv kaart. Dat moest gebeuren met een videokaart met tv out.

Nu was mijn vraag.. hoe kan ik dit probleempje oplossen? Want ik wil persee het beeld wat ik zie op mijn monitor op mijn tv hebben:)

Alvast bedankt
Videokaarten sturen het signaal soms op een andere manier door. Ik weet niet of je het via S-Video hebt gedaan via je tv, of van de tv=out naar scart of een ander type aansluiting.
Bij sommige kaarten worden de verschillende signalen apart doorgegeven, wat niet door alle tv's (vooral oudere) wordt ondersteunt. Als je hem naar Scart hebt, moet je op tv eens kijken of je die ingang kan instellen op S-video ingang.
Rieksie schreef op 01.10.2007 22:59
Andere tv kopen als die het beneden wel doet.
Gewoon even omwisselen lijkt mij voldoende.

Of de rest van de familie daar ook blij mee is, dat is een ander verhaal.

:p
of koop gewoon een beeldscherm die ook gelijk al tv is (heb ik ook gedaan, ik heb er een van 24'' HD ready 1600x1200 sluit gewoon je kabel op dat ding aan en je beeldscherm ook klaar is kees)
p.s. dit koste mij slechts 350€ media markt

Reageren