Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
qwuak

nee niet woonboot ik woon in nieuwegein vlak bij de snelweg daarom dacht ik als ie via a'dam rijd kan die mij ook oppikken maar dit zal ie wel niet doen

trouwens ik heb eens gekeken als ie over de brug gaat duurt het 2:12 uur

en als ie via a'dam rijd is het 1:34 uur maar 20 km meer
SanThe schreef op 04.10.2007 13:42
Ik heb het formulier niet ingevuld omdat ik het te ver weg vind. Helaas. Toch sta ik in de rij bij de mensen die komen. @Jan: Is dat niet aan te passen. Alleen de mensen in de rij die ook daadwerkelijk het formulier hebben verstuurd? Dat geeft misschien meer duidelijkdeid.

@Jan dat heb ik ook
sterker nog, frank staat er ook bij... nou weet ik toch vrij zeker dat hij iig niet komt
We hebben een rekening geopend of naja die bestaande van arjan. Waar ooit die ene euro van mijn grote vriend eris is gestort. We sparen voor een retourtje. We staan al op wel geteld 0 €.
Is dat een hint Kalle :P?
Ik ben te lui om me in te schrijven. Ik zie wel of ik kom. 75% van de ingeschreven mensen komt toch niet, dus het is nutteloos mezelf ertussen te zetten. Dan hebben jullie alleen maar hoop op meer dan 10 mensen en dat gaat dus niet gebeuren in Zwolle. Nou misschien ook wel, er wonen wel veel PHPhulpers op het boerenland natuurlijk en er is daar toch niets te doen.
Erik komt. 100%.
Kom je toch lekker niet PHPerik. :)
Jacco waarom wil je dat ik niet kom? Ik zeg net dat ik nog twijfel. Ik zeg niet dat ik niet wil komen.

Reageren