Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Ligt er een beetje aan wanneer het is. Ik kan zowiezo wel mee nemen maar terug moet ik even bekijken. als de datum bekend is (of heb ik wat gemist?) dan kan ik iets nuttigers over zeggen
de datum moet zoiezo bekent worden want ik kan alleen de laatste 2 data's die er zijn opgegeven die andere 2 zit ik in denemarken

@ wes
hé lui kind ;p kom jij me anders maar ophalen AHA;P
De query voor mensen die meegaan is aangepast. Mensen die op alle vier de datums niet kunnen worden niet weergegeven.
wes heb je daar iets van een poker set ofzo ??
Jan, geweldig initiatief. Zou dolgraag meegaan, maar m'n gezondheid laat dit soort uitjes niet toe. Een leuke en gezellige dag allemaal gewenst!!
@ Pim: vervelend voor je. Ik stel voor dat we er allemaal eentje nemen op jouw gezondheid ;-)
Volgende meeting == party bij pim thuis
sander, jacco heeft een hele mooie en die komt ook dus :)

ik zou niet teveel geld meenemen, dat ben je bij voorbaat kwijt, dan weet je dat vast ^_^
Pfft, jullie moeten niet zo spammen, ik moet veel te veel lezen :O Ik kan misschien mijn ouders wel overhalen dat ze ff bij m'n oom en tante op visite gaan in Zwolle, en dan kom ik naar ons uitje :)

Edit: misschien ook even vermelden of je OV hebt. Korting, lalala!!
[edit]Ik zeg: niet spammen, en prompt maak ik een dubbelpost :P[/edit]

Reageren