Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Ja ik ben al 16, jij nog niet:P
Nog steeds niemand uit omgeving Den Bosch.. of iemand die via station Den Bosch komt?
PgFrank vliegt er waarschijnlijk over wanneer ie rechtstreeks naar groningen vliegt. Ankertje uitgooien.... moet lukken.

edit:
indd kan iemand niet even Willem Jannetje optrommelen om ook te gaan.
Was arjan niet die persoon die graag een omweggetje maakte voor de jongere phphulpers en deed Jan dan niet de telefoontjes? :D.

PHPnewbie 1-2 jaar geleden piepte je ook al dat je zo graag mee wilde maar niet mocht nu mag je en ga je niet want er moet iemand mee reizen.

edit2:
Indd bas mag echt wel even wat bier gaan sponseren. Wij houden immers phphulp in leven. Niks van te merken bij die reclame inkomsten.

BASSIE BASSIE BASSIE!
Hoezo hij stapt op de trein, en hij komt er ooit wel.
Met een beetje geluk hoeft ie niet eens over te stappen:D
Dat is wat ik bedoel slimmie.
PHP Newbie != PHP Baby

Vertel dat effe tegen je ouders. Of vind je het zelf eng? Ik zou inderdaad 0900-ARJAN bellen.
Arjan doet alles gratis hej dus 0800 Arjan.
Er moet niemand mee reizen.. maar anders is het zo saai mensen.. Mp3 speler op en je komt er wel, zeker waar.. maar toch

Reageren