er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.
groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
Ik probeer ook te komen, maar omdat ik maar 1 van de weinigen ben op het werk voor de weekenden (anderen hebben blijkbaar andere werkzaamheden) is het lastig om vervanging te vinden voor de zaterdag die ik wel zou werken.
Degene die het andere weekend werkt, heeft op "mijn zaterdag" zelf al ander werk. Dus vandaar :)
Maar natuurlijk probeer ik te komen, als het enigszins kan zal ik er zijn.
Moeten we eigenlijk in TDV komen (tenue de ville / net pak) dat heb ik met de vergaderingen / meetings van me studenten vereniging wel :P IO VIVAT !!
[edit]
natuurlijk keurig netjes in tables
[/edit]
Moeten we eigenlijk in TDV komen (tenue de ville / net pak) dat heb ik met de vergaderingen / meetings van me studenten vereniging wel :P IO VIVAT !!
Dat soort studenten zijn van de wereld geraakte gekken die over een paar jaar ontdekken hoe de echte wereld is om vervolgens op hun 50e manager te zijn van een afdeling en carrière hebben gemaakt. Gefeliciteerd.
Met andere woorden, nee je mag geen pak aan, dan wordt je verwijderd. Door PHPerik himself.
Misschien ben ik heel dom,
Maar wat houdt een php-uitje precies in?
Van gewone uitjes ga ik nl altijd huilen(heel flauw).
Maar kan iemand aub uitleggen wat ik me erbij moet voorstellen?
Beetje borrelen en ouwehoeren en eventueel later nog wat eten ;-)
Praten, zuipen & gezelligheid. "De nerds in het diepe gooien" zou ik het bijna noemen. Nee, het is altijd heel gezellig. Iedereen heeft het naar z'n zin. Er zijn verschillende onderwerpen. Aan de ene kant hoor je dingen over anime enzo, dus de kant tegenóver PHPerik, dan heb je in het midden iets over PostgreSQL ofzo, daar kun je Frank voor uitnodigen, en je hebt aan de andere kant mensen die over dingen als vrouwen (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrouwen) of school of uitgaan of auto's of whatever praten, daar zit ik dus waarschijnlijk. Ik ben nu al benieuwd naar Arjans ontdekkingen in Kenia!
Het is dus gewoon terrasje pakken :) Tot nu toe.
[edit]En je hebt de eenmansfractie Willem-Jan tussen groep 2 en 3[/edit]
mischien kan je dan de nieuwe versie van phphulp meenemen?? heb je meteen een mooie release :P
Ik weet niet of Bas komt. En wij hebben de nieuwe versie niet. Ik begin te twijfelen of Bas wel bestaat of dat Bas gewoon een robot is die inkomsten en bans managet.