Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
lol

kom maarrrr :)
nico schreef op 03.10.2007 15:27
Ken je ook zien wie zich er allemaal al hebben opgegeven??

Ik zou een lijst kunnen laten zien van mensen die zich hebben opgegeven als de inschrijvers daar geen bezwaar tegen hebben.
Tjah, ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn? Voor privacy maakt dat toch niet uit?

@Nico
Als je je alleen inschrijft (aanmeld) kan je eerst zien wie er komen, zonder dat je aangeeft dat je komt, of dat je kan.
@erik
zo groot ben ik ook weer niet hoor erikje...
Moi wilt dan ook wel mee^^ Jan... mag dan met jouw meerijden vanaf alkmaar?? woon in den helder.. neem ik de trein van den helder naar alkmaar:-) Contacteer me even via pm als je dit goed vind?:-) Dankje!
Ik zou een lijst kunnen laten zien van mensen die zich hebben opgegeven als de inschrijvers daar geen bezwaar tegen hebben.
Die lijst was er de vorige keer ook gewoon?
Jan ik zou ook graag met je mee willen rijden als dat zou kunnen, Ik kom dan ook naar Alkmaar centraal (NS)
jan moet een busje gaan huren.

edit:
wie overigens met de trein wil, maar niet alleen durft en wilt beginnen met een stukje hoogwaardige conversaties kan met ons mee rijden in de trein. Ik strijk over mijn hart dat jullie mee mogen, maar wel een aantal stoelen verderop. :D

Reis gaat Amsterdam -> Amersfoort und so weiter.

Reageren