Hallo PHP vrienden,

er is weer een PHP uitje gepland, in Zwolle dit keer. Wil je erbij zijn, meld je dan aan via deze pagina. Op de pagina kun je je voorkeuren aangeven en meerij-afspraken maken.

groeten, Jan
[edit]p.s. je password wordt versleuteld opgeslagen, en is dus ook bij mij niet bekend.[/edit]
@mebus... Als de rest in de auto rustig is kan je nog zeker 1,5 uur slapen. Met de trein duurt in ieder geval langer, ben daar laatst nog in de buurt geweest. Pokkestuk met de trein :(
(is natuurlijk ook deels afhankelijk van de snelheid waarmee Jan over de snelweg raast!)

Viel me wel op dat er deze keer heel veel mensen zijn die wel willen komen. :)
Komt omdat het niet voor de 192512e keer WEER in utreg is
Lol, dat zeg jij, ik zeg eerljk dat het mij niet uit maakt, alleen de vorige keren kon ik echt niet.. Als ik na mijn werk nog wou komen was ik pas om 18:00 uur aanwezig;) Beetje laat denk je niet :P

Maargoed, je hoort mij ook niet klagen.. Maar een kwartiertje onderweg naar Zwollywood
waar moet je wegkomen rob
Vanuit huiis waarschijnlijk
Wat gaan we eigenlijk doen? Koekhappen?
Alkmaar - Zwolle is een kleine twee uur rijden, weet ik uit ervaring. Dat wordt dus redelijk op tijd op pad, heren ;-)
ik denk dat we eerst de stad onveilig gaan maken (wijnhuis oid) en dan naar stadshagen tuffen, of andersom
Met zn alleen bij het wijnhuis bunkeren :P (beperkte keuse maar verschrikkelijk lekker (ervaring :LP))
Ik ben voor; T Wijnhuis roelt. Kunnen we 3 deuren verder nog lekker een raspatatje scoren ook!

Reageren