Goede morgen,

Bij ons op school hebben ze een heel handig systeem het stuurt 's ochtends een sms als je het 1e uur uitval hebt.

Werkt perfect, slechts 2 uur te vroeg op school omdat de 1e 2 uur uitvielen:@

Dus ik had nog 2 uur langer kunnen slapen:@

Weet iemand nog iets te doen(bijna alle websites zijn hier geblokkeerd, dus er valt al een heleboel af).

Help mij aub uit mijn verveling:P
Net klaar met me toets Word, ben nu de meeuwn buiten aan het tellen...
schoolnetwerkje is goed onderzoeke ofzo :p
Juppie een 10 voor me Toets, maar jah. Wat wil je ook met vrageb als:

Wat is de status balk?
Hoe sluit je een document?

@koen

Tjah, iritante leeraar loopt steeds achter me. :P
Wout schreef op 03.10.2007 09:45
hahahahaha dusz... of jij wilt het weten en je maakt het via deze weg kenbaar dat hij het kenbaar moet maken..? =P

dont give me that reversed psycology crap :P
Aron schreef op 03.10.2007 09:19
@ Bart

Aan zo'n site heb ik nou behoefte.

@ Wout

Als de concierge niet tegen zijn verlies kan mag ik corveeƫn:P

@ Wes

Ik heb alle gaatjes in 1 deel van het hek al geteld(het zijn 369 gaatjes per hek) en nu heb ik geen zin meer om nog iets te tellen.

pygo.be
Ik dacht dat het van Niek was...
veel te late reactie, ik heb nou iedere dag een tussenuur, is wel cool, de emte zit op loopafstand, dus iedere dag 2 blikjes energydrank en een zak chips :)

wat ook leuk is, een rol koekjes kopen en dan die naar auto's gooien, komen altijd wel mensen uit de auto naar je toe xD blijft leuk.. of belletje trekke xD

EDIT: ik had vandaag hele leuke portdag in de bossen :L 3x raden wat er gebeurd.. fietssleutel kwijt, ik kan lekker helemaal naar HUIS LOPEN MET DE FIETS BIJ ME.. die band gaat lek van het over de grond schuren :L is het nog zwaarder..
Jah wie pakt nu zijn sluetel in zijn Zak tommy ;p

Wat kan je doen op school gewoon 2 uur op het WC zitten of je vraagt of je ergens even kan gaan liggen

En mocht je toch op de pc kunnen , Gewoon PHPhulp.nl beetje zitte te kloten dat doe ik ook altijd :) of ga wat onnozele spelletjes spelen

Reageren