Goede morgen,

Bij ons op school hebben ze een heel handig systeem het stuurt 's ochtends een sms als je het 1e uur uitval hebt.

Werkt perfect, slechts 2 uur te vroeg op school omdat de 1e 2 uur uitvielen:@

Dus ik had nog 2 uur langer kunnen slapen:@

Weet iemand nog iets te doen(bijna alle websites zijn hier geblokkeerd, dus er valt al een heleboel af).

Help mij aub uit mijn verveling:P
phphulp is geen optie: wordt alleen spam, dat zie je wel xD
Beetje schoolnetwerk verkennen; vast wel gaten in te vinden.

Bij ons hebben ze een taart voor je als je het netwerk hackt of iets dergelijks.
Realy welke school? En wat bedoelen ze met "hack". Kom ik effe langs met me backtrack cdtje. :P

Iemand trouwens verstand van wireless @ backtrack?....
Ja eh... JIJ komt langs met je cd'tje.. zal leuk zijn bij een klant.. haha

Kunt u mijn draadloos netwerk instellen? Ja hoor ik kom zo!

terplaatse tegen klant:
Kunt u mij vertellen hoe ik het netwerk kan installeren?
Bij de server files komen etc... we konen bij de administratie van de mediatheek :P

Met browser op je usb kan je om de sommige conent filters heen komen (opra @ usb)

Je kan in COMMAND komen en dan leuke commando's uitvoeren.

zoek maar wat leuks op internet:
http://masterjuan0101.googlepages.com/
http://www.google.nl/search?hl=nl&q=hack+your+schools+network&btnG=Zoeken&meta=

We moetten bij ons op school er nog even achterkomen hoe we linux kunnen booten want nu cracht linux XD

We kunnen trouwens ook andere pc's in het netwerk over nemen (realVNC)
moetten ze maar geen zwak wachtwoord gebruiken :P
@wout

In backtrack. :P

@aka

Nice, bij ons is het super bagger. Passwords zijn random gemaakt, en er bestaan lijsten met wachtwoorden! (heb ze gezien toen de beamer aanstond).

Ps:

Bij shutdown in cmd, krijg ik geen pc's te zien. Dus het netwerk is wel goed in elkaar gezet.
aka -> DSL instaleren op je usbstick
Of gewoon backtrack installeeren op je usb. :D
Ik ben iig thuis en heb de dag(met 3 tussenuren) en nog veel meer saais overleefd.
Ik heb inmiddels wel het gevoel dat het al 2 weken geleden is dat ik dit topic opende
Plafontegels tellen? Nee joh geodriehoeken erin gooien en dat dan het liefst met een paar andere en dan wie hem het langst erin kan laten hangen. Wel even zorgen dat personeel je niet ziet.

Reageren