Ik ben er sinds 2 jaar achter dat het voor sommige HBO studenten nogal lastig is, had het niet verwacht maar zag mijn medestudenten er mee ploeteren terwijl het mij wel makkelijk af ging (vond ik niet zo erg)
dit is toch ook koekie je moet het gewoon een keer doen dan vergeet je het nooit meer nou ik in ieder geval niet :P voor nu 4 jaar geleden dat ik nog wiskunde gehad heb (tering de tijd is gevlogen)
?
Onbekende gebruiker
08-10-2007 15:40
Er was volgens mij ook uit onderzoek gebleken dat taal en rekenen bij HBO'ers nogal zwaar valt. Er wordt niet zo veel aandacht meer aan gegeven er van uitgaande dat het wel goed zal zijn.
Dit was volgens mij anno 2006, ik weet niet hoe het nu is.
Als taal en rekenen slecht is, dan kun je dus eigen concluderen dat de meeste HBO-ers gewoon achterlijk zijn? Want veel meer dan taal en rekenen is er niet.
laatst ook nog een test geweest met hbo'ers die een cito test tegelijk met de groep 8'ers moesten doen in vergelijking hadden de groep 8 rond de 535 ofzo en hbo'ers hadden 538 maar op punten zoals rekenen en schrijven was het heel belabbert
p.s. die scores weet ik niet precies maar het scheelde veel te weinig
Als taal en rekenen slecht is, dan kun je dus eigen concluderen dat de meeste HBO-ers gewoon achterlijk zijn? Want veel meer dan taal en rekenen is er niet.