Hallo,

Morgen heb ik een wiskunde proefwerk, en ik kom hier niet uit:

Ik moet dus weten hoe groot dat kleedje op die tafel is, en de berekening.

En nee, in het boek staat het niet en op Google kon ik het ook niet vinden, ik weet de naam er immers niet van.

Mvg,
Jonathan
ik doe geen HBO hoor :P gewoontjes MBO DTP op het GLU
pgFrank schreef op 08.10.2007 15:49
[quote='PHPerik schreef op 08.10.2007 15:43']Als taal en rekenen slecht is, dan kun je dus eigen concluderen dat de meeste HBO-ers gewoon achterlijk zijn? Want veel meer dan taal en rekenen is er niet.
Kunst?[/quote]Mn vriendin zal heel boos worden als ze ziet dat ik dat was vergeten. Inderdaad, kunst.
:P Erik zit een beetje onder de plak :P
Jacco schreef op 08.10.2007 16:12
:P Erik zit een beetje onder de plak :P
PHPErik houdt van sporten en doet een kleine investering om daar nog lang en veelvuldig van te kunnen genieten.
That makes 2 of us frank ;)

Ik geef eerlijk en vol trots toe dat ik morgen ook al 2.5 jaar onder de plak zit :P
Wie koopt er nou een te klein kleedje?
Jonathan schreef op 08.10.2007 15:06
Hallo,

Morgen heb ik een wiskunde proefwerk, en ik kom hier niet uit:

Ik moet dus weten hoe groot dat kleedje op die tafel is, en de berekening.

En nee, in het boek staat het niet en op Google kon ik het ook niet vinden, ik weet de naam er immers niet van.

Mvg,
Jonathan

Ik snap niet waarom iedereen zo ingewikkeld doet met Pythagoras enzo. Als gegeven is dat de punten van het binnenste vierkant in het midden van de zijden van het buitenste vierkant zitten, weet je ook meteen dat de oppervlakte van het binnenste vierkant de helft van het buitenste is.

Buitenste = 16 vierkante decimeter, dus binnenste = 8 vierkante decimeter.
Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden
Is het antwoord 799,75 2cm ?
Jacco schreef op 08.10.2007 16:56
Er zijn meerdere wegen die naar rome leiden

Yep, en doe maar de korste ;-)

Reageren