Mijn site bestaat nog niet zolang - pas 30 dagen - en ik wil graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb mn site op twee webmaster community's laten keuren, en bij de ene community vonden ze mn site heel mooi en bij de ander niet.
Daarom...

http://www.humor4life.nl
Hij is best traag.

Over de layout: het is een beetje wannebe-vet layout. Je bent goed op weg, maar op de een of andere manier oogt het toch een beetje paint-achtig. Ik denk dat je de overgangen te abrupt doet.

Over het concept: afgezaagd. Er bestaan allang andere sites met dit soort dingen, met veel meer plaatjes.
niet gevonden
Dat is toch wel de meest voorkomende melding, echt geweldig. De layout valt op deze pagina's ook uiteen.

Samenvattend, 1 grote zielige puinhoop die nog lang niet klaar is.

Steek er nog eens wat energie in en ga eens een werkende site maken. Dan komt de layout later wel.
@Herjan
Komt omdat ik pas van domein en layout ben verhuisd. Ik ben daarom nog bezig met alle plaatjes overzetten.
ongein.com

uhm, je header is zo lelijk, sorry dat ik het zeg, die eerste community moet je niet serieus nemen
Ok ik kan zeggen, wat een mooie site..
Maar dan lieg ik.
Ik vind je site lelijk.. vooral je banner!
En ga is werken met Firefox want hij werkt niet goed..

[edit]typefout[/edit]
die twwede layout doet seriues zonder te dollen (en nee cht niet)
pijn aan me ogen,
veel te vel.
en bij die tweede is je header heel slecht, totaal niet overlopen en passend bij de layout,
en je footer (onderste gedeelte) is heel hoog,
waarschijnlijk hoger als in IE zoals jij het bedoelt heb.
DAAROM heb ik ook die layout die ik nu heb. En ik wil best wel een andere layout maken, maar het probleem is dat een ''hoop'' mensen die layout die ik NU heb wel mooi vind en een andere (en kleinere) ''hoop'' vind dat ik een andere moet maken.
die oude ziet er ook goedkoop uit.. srry
Mod edit
Problemen en schelden over de pm aub. Hier hoeft niet iedereen van mee te genieten
Bij mij begint de achtergrond van dat blauwe middenstuk weer opnieuw lijkt wel.

Klik maar even om te vergroten anders zie je het niet.
Verder vind ik het wel een mooie opmaak.
Lekker duidelijk en strak.

Reageren