Mijn site bestaat nog niet zolang - pas 30 dagen - en ik wil graag weten wat jullie er van vinden. Ik heb mn site op twee webmaster community's laten keuren, en bij de ene community vonden ze mn site heel mooi en bij de ander niet.
Daarom...
ik vind het zeer goed dat je het met css gedaan hebt!
wat alleen nog niet goed is, is het kleurgebruik. Je hebt nu 1 overheersende kleur, probeer nog een tweede bijpassende kleur erbij te doen voor het contrast (liefst zelfs 2 kleuren).
Probeer ook dingen in elkaar over te laten lopen, nu is bijvoorbeeld je banner maar een beetje 'neergekwakt'.
Haal de gekleurde regenboogstreep er tussen uit, dat past niet bij de rest.
Misschien een idee om met kopjes oid te werken ipv die streep.
De code is inderdaad best goed voor zover ik kan zien en op zich lijk je zeker de goede richting op te gaan, alleen ik zou ook voor iets meer contrast gaan en de header linksboven kan écht niet. Al haal je 'm weg dan is alles al een stuk beter.
Verder is dit een site review, terwijl je site nog helemaal niet compleet is. Dat is erg jammer. Nu kan ik je site niet reviewen, alleen je frontpage.
Ik vind em ook niet erg prikkelend.. wat juist bij een dergelijke site moet. Je wil dat mensen blijven als je zo'n concept bedenkt.
De header is iets te simpel, en als je de tekst weg zou laten/vervangen zou ik niet zien dat het om een "humor" site zou gaan.
meerdere verschillende kleuren blauw-> geen eenheid
Inloggen - Aanmelden - Wachtoowrd vergeten zijn niet in de zelfde opmaak
Bij 3 submenu's heb je pijltjes (humor - Leden en Algemeen) bij Teller niet.
Het groen onderin is ook weer anders dan bij de submenu's
Kleuren vind ik niet bij elkaar passen en het is te wit voor mijn gevoel.
Ja, ik vind dit ook best irritant om er neer te moeten zetten. Maar het lukt nog gewoon niet goed met FireFox: andere layouts die ik tot nu toe heb gemaakt (voor andere dingen) werken wel goed in FireFox, maar deze nog niet. Ik vind het vooral jammer van de copyright: in FireFox staat deze midden in de content ergens.
Dit komt omdat je site behoorlijk brak is opgebouwd terwijl de layout toch vrij simpel is.
Je begint met de vier algemene vlakken te plaatsen (header, menu, content en footer).
Wanneer dit werkt begin je met indelen. Je krijgt dan ook nog eens een lap minder code dan dat je nu hebt.