Voor iedereen die het leuk vind, check ActiveRadio.nl, ik ben van 6 tot 9 daar te horen als co-host bij ActiveFrank's 'het is weekend!'. Ik mocht de nummer uitzoeken, helaas werden mijn favorieten (Jimi Hendrix enzo :P) niet echt gewaardeerd, maar ik heb mijn best gedaan.

Normaal wisselen de webcams, vandaag niet dus je zult het moeten doen met mijn achterhoofd...
Ik zag phphulp.nl op het scherm :)
Uiteraard :P, als mensen verzoekjes hebben... kom maar op!
Wordt alleen een bepaalde soort genre gedraaid of van alles?
Zoals je hoort is het vrij flexibel, hou alleen de extreme nummers er even uit. Maar als je een leuk nummer aan wilt vragen maak ik er wel een mooi verhaaltje van.
Te zien aan de 'studio' is het nog een radio station in de beginfase/opkomst of vergis ik me?
Stefan van Iwaarden schreef op 12.10.2007 19:18
Te zien aan de 'studio' is het nog een radio station in de beginfase/opkomst of vergis ik me?

Het is een internetradio station, met allemaal verschillende studio's (4), afhankelijk van de hoe en wat ziet het er professioneler uit. Maar vergis je niet, er staat wel iets rond de 15 en 20k euro (nieuwwaarde).
Arjan Kapteijn schreef op 12.10.2007 19:33
[quote='Stefan van Iwaarden schreef op 12.10.2007 19:18']Te zien aan de 'studio' is het nog een radio station in de beginfase/opkomst of vergis ik me?

Het is een internetradio station, met allemaal verschillende studio's (4), afhankelijk van de hoe en wat ziet het er professioneler uit. Maar vergis je niet, er staat wel iets rond de 15 en 20k euro (nieuwwaarde). [/quote]

Daar twijfel ik ook niet aan, dat ziet er inderdaad goed uit, maar voor de rest lijkt het wel een zolderkamer ;)
Is het ook, maar binnenkort verhuist het hele zooitje naar Assen, daar is gewoon een hele grote ruimte speciaal voor dit project :). Maar iemand nog verzoekjes? Dan heb ik een rede om over PHPHulp te beginnen!

Reageren