Voor iedereen die het leuk vind, check ActiveRadio.nl, ik ben van 6 tot 9 daar te horen als co-host bij ActiveFrank's 'het is weekend!'. Ik mocht de nummer uitzoeken, helaas werden mijn favorieten (Jimi Hendrix enzo :P) niet echt gewaardeerd, maar ik heb mijn best gedaan.
Normaal wisselen de webcams, vandaag niet dus je zult het moeten doen met mijn achterhoofd...
?
Onbekende gebruiker
12-10-2007 21:36
PHPerik schreef op 12.10.2007 21:28
[quote='GaMer13 schreef op 12.10.2007 21:26'][quote='nico schreef op 12.10.2007 20:43']Ik weet niet waar gamer13 last van heeft,,
hij oet t de laatste tijd vet vaak, z'n post en daarna een post met alleen een .
Ja, heel vaak last van een dubbel post. Ik edit dan die tweede maar naar .[/quote]Druk gewoon maar één keer op die toets! En niet F5-en. Ik heb je idd al 200x zien dubbelposten. Volgende keer betaal je me er gewoon voor want ik ben 2 uur per dag kwijt met jouw dubbelposts verwijderen. ;D[/quote]
SanThe heb ik ook al geïnformeerd over deze irritante bug. Ik klik maar één keer op de submit button, ik F5 NIET, dus ik post een bericht/reactie als iedereen dat doet.
SanThe heb ik ook al geïnformeerd over deze irritante bug. Ik klik maar één keer op de submit button, ik F5 NIET, dus ik post een bericht/reactie als iedereen dat doet.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajaaaaaa.
Hoe gaat het met onze grote vriend Arjan? Speciaal voor dit forum wil ik graag 'End This Life' aanvragen van Brooklyn Bounce.
En ik wil phphulp horen! (En mijn naam is ook nog nooit genoemd op de radio ;) ) :D
[/edit]
[edit]Wheeeeeeeeeeeeeeeee............mijn naam op de radio! xD[/edit]
[edit]3 x zelfs! Wow! Thanks! :) Maar hou je kop nou eens even voor die webcam die nu op Frank en jouw achterhoofd gericht staat! Het lijkt verdorie wel gratis webcamseks waarin je niks te zien krijgt!