Beste leden van PHPhulp.

Ik start het topic nogmaals op, enkel nu met een definitieve datum. Het uitje staat bij deze gepland op Zaterdag 3 november te Zwolle omdat volgens de website van Jan dit de datum was waarop de meeste mensen zouden kunnen.

Het is bij wes thuis, of zeer dicht bij hem in de buurt. PM wes even voor een adres aangezien ik deze niet hier in het topic erbij ga plaatsen.

Ik ben zeer waarschijnlijk wel van de partij en ik hoop een groot aantal van jullie daar ook eens te zien.

Mochten er nog steeds mensen zonder vervoer zitten, kijk dan even op: http://www.jankoehoorn.nl/meeting/ en wie weet zijn er nog mensen met wie je eventueel mee kan rijden.

LET OP:
Het vorige topic is gesloten vanwege een grote hoeveelheid offtopic posts. Die willen we in dit topic nu niet zien.
Gezellig samen vanalles bedenken om te gaan doen is prima, maar blijf a.u.b. ontopic!!

Moet lukken toch :)
PM wes even, lekker dat wes daar ook van weet ^_^[edit]Je weet het nu toch :P[/edit]

Edit: we gaan allemaal eerst de stad in, dus het maakt niet uit, kom je dan wel achter :)
Een tijd zou handig zijn!
Als we allemaal de stad ingaan is het wel handig om een plek af te spreken in of bij de stad. Het moet wel een plek zijn die gemakkelijk te vinden is, en waarschijnlijk is genoeg parkeerplek ook wel handig.
Weet jij zo een plek wes?

Ik zat aan het maagjesbolwerk te denken -> Goed te vinden, veel parkeerplek en vlakbij het centrum en niet (al te) ver van het station.
Kan , of de rotonde voor het station, ook niet te missen. 'Maagjesbolwerk' zegt de meesten niet zoveel :) rotonde is een wat bekender begrip :)
Kan , of de rotonde voor het station, ook niet te missen. 'Maagjesbolwerk' zegt de meesten niet zoveel :) rotonde is een wat bekender begrip :)

Prima plek :)
Haha, maar wes, met al die mensen hier die van techniek houden had je ook gewoon "mediamarkt' kunnen zeggen :P

Maar je hebt gelijk, Rotonde wordt het dus. Voor de mensen die met de trein komen:
Dat is aan de kant van het busstation.
Uur of een?
isgoed, neem je heddy mee?
neen. die houdt niet van grote groepen nerds bij elkaar.
ik ook niet, irritante lui

Reageren